اتفاقی عجیب در پرواز تهران خرم آباد ؛ پیاده کردن دو مسافر پرواز تهران خرم آباد

به تازگی اتفاقی عجیب در پرواز تهران خرم آباد افتاده است. گویا خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر از هواپیما کرده است.

اتفاقی عجیب در پرواز تهران خرم آباد

صبح امروز قرار بود پروازی در ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد خرم آباد ترک کند که این پرواز حدود ۲ ساعت تأخیر داشت. یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرنگار حوادث مهر اعلام کرد:

“پس از ورود به سالن فرودگاه متوجه شدم که به تعدادی از مسافران کارت پرواز داده نشد. پس از نشستن داخل هواپیما مشخص شد حدود ۱۶ صندلی داخل هواپیما خالی از مسافر است که همین امر تعجب ما را بیشتر کرد که اگر صندلی خالی وجود داشته است چرا به برخی از مسافران کارت پرواز داده نشد. پس از دو ساعت معطلی در داخل هواپیما و گلایه از بابت تأخیر پیش آمده مهمانداران اعلام کردند که به گفته خلبان وزن هواپیما سنگین‌تر از حد مجاز است.”

بیشتر بخوانید:

فریمان سردترین شهر ایران شناخته شد

هشدار نارنجی توسط هواشناسی خوزستان صادر شد !!

پیاده کردن دو مسافر پرواز تهران خرم آباد

اتفاقی عجیب در پرواز تهران خرم آباد
پیاده کردن دو مسافر پرواز تهران خرم آباد

در ادامه این مسافر از پرواز تهران خرم آباد گفت:

“مهمانداران مدعی شدند وزن هواپیما ۱۵۰ کیلوگرم بیشتر از وزنی است که پرواز بتواند در ایمنی کامل و در شرایط آب و هوایی خرم آباد بر زمین بنشیند. مهمانداران از مسافرین درخواست کردند تا دو نفر به طور داوطلبانه از هواپیما خارج شوند تا پرواز بتواند با وزن مناسب انجام شده و بدون هیچ مشکلی در فرودگاه خرم آباد بر زمین بنشیند. من که قصد انجام یک مسافرت کاری داشتم به همراه فرد دیگری از پرواز پیاده شدیم و پس از آن پرواز انجام شده و هواپیما فرودگاه مهرآباد را ترک کرد.”

وی در ادامه می‌گوید:

“سوال من از مسئولان این است که چگونه با توجه به هشدارهای هواشناسی موجود اقدام به فروش بلیت پرواز می‌کنند و از سوی دیگر آیا نمی‌توانستند به جای خارج کردن دو مسافر بار سایر مسافران را خالی کرده و با پرواز دیگری به دستشان برسانند. سوال دیگر این است که چرا با توجه به شرایط آب و هوایی موجود از هواپیماهای کوچک در این مسیر استفاده می‌شود که افزایش وزن ۱۵۰ کیلو گرمی برای مسافران ایجاد مشکل کند.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *