۲۶ دی شاخص آلودگی هوا اصفهان در مدار وضعیت نارنجی قرار گرفت !

۲۶ دی ماه شاخص آلودگی هوا اصفهان در مدار وضعیت نارنجی قرار گرفت! این هوا بسیار ناسالم برای گروه‌های حساس میباشد و نباید در معرض آن قرار گیرند.

شاخص آلودگی هوا اصفهان در مدار وضعیت نارنجی

میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و چهارم دی‌ماه وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

برج میلاد تهران تعطیل شد ؛ دلیل تعطیلی آن چیست؟

هواشناسی تهران بارش برف و کولاک را اعلام کرد !!

وضعیت نارنجی آلودگی هوا اصفهان

شاخص آلودگی هوا اصفهان در مدار وضعیت نارنجی
وضعیت نارنجی آلودگی هوا اصفهان

براساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلانشهر در ایستگاه پایش خیابان‌های احمدآباد با ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و خیابان استانداری با ۱۶۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

امروز شاخص هوای شهرهای مجاور کلانشهر اصفهان از جمله سجزی ۱۰۱ و مبارکه با شاخص ۱۴۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در شاهین شهر با شاخص ۶۹ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد. کماکان ایستگاه سنجش آلودگی رودکی، بزرگراه خرازی، پروین و شهرهای خمینی شهر، زرین‌شهر، نجف آباد و همچنین منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *