فیلم کامل فاش شدن ماجرای اخراج یک معلم با آهنگ گنگستر شهر آمل [+ویدئو]

به تازگی خبری حاشیه دار در مورد اخراج یک معلم با آهنگ ترند گنگستر شهر آمل در رسانه ها پخش شده است. گویا مجوز فعالیت این معلم نیز باطل خواهد شد.

 

پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در یک کلاس درس در مازندران، باعث اخراج معلم و لغو مجوز مدرسه شد. همه چیز با آهنگ گنگستر شهر آمل شروع شد! از ویدیوی اعتراف به اشتباه خانم معلم تا تشکیل جلسه ویژه توسط استاندارد ادامه پیدا کرد.

صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ماه ۱۳۷۲ قائمشهر است. او فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

جهت خواندن بیوگرافی کامل خانم معلم قائم شهری به نوشتار زیر مراجعه کنید:

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائم شهری [+ویدیو]

اخراج یک معلم با آهنگ ترند گنگستر شهر آمل

پخش آهنگ گنگستر آمل و اخراج معلم

یک معلم ابتدایی با پخش آهنگ ترند این روزها به نام گانگستر شهر امل و همخوانی دانش آموزانش با وی نه تنها باعث اخراج خودش شد بلکه مجوز مدرسه غیر انتفاعی که در آن فعالیت می کرد لغو گردید.

در ادامه می‌توانید ویدئوی پخش آهنگ گنگستر آمل و اخراج معلم را ببینید:

پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در یک کلاس درس در مازندران، اخراج معلم و لغو مجوز مدرسه را رقم زد. مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال زیاد مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

معلم آهنگ گنگستر شهر آمل

در ادامه می‌توانید عکسی از تولد صدف صفرزاده را ببینید:

جشن تولد صدف صفرزاده معلم قائم شهری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

اخراج یک معلم با آهنگ ترند گنگستر شهر آمل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *