گریه های جانسوز یک آتش نشان برای همکارش [+ویدیو]

فیلم گریه های جانسوز یک آتش نشان برای همکارش باعث ناراحتی مردم شد. در ادامه با فیلم گریه‌های ناراحت کننده یک آتش نشان برای فوت همکارش همراه ما باشید.

گریه‌های ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در غم از دست دادن همکارش دل همه را به درد آورد. در ادامه با تماشای ویدیو گریه‌های جانسوز سخنگوی آتش نشانی برای فوت همکارش همراه ما بمانید.

گریه های جانسوز یک آتش نشان برای همکارش

گریه سخنگوی آتش نشانی برای فوت همکارش

گریه های جانسوز یک آتش نشان برای همکارش

یکی از آتش‌نشانان حاضر در عملیات اطفای حریق ساختمان اداری – تجاری در خیابان بهار تهران به شهادت رسید. سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزییات این حادثه گفت:

ساعاتی قبل اعلام شد که یکی از آتش‌نشانان حاضر در ماموریت اطفای حریق ساختمان اداری – تجاری در خیابان بهار مفقود شده که جست‌وجوها برای یافتن وی آغاز شد و دقایقی پیش این فرد که در تاریکی محل به چاهک آسانسور سقوط کرده بود، پیدا شد.

ویدیوی غم انگیز از گریه‌های ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در غم از دست دادن

مشاهدات ایسنا از محل حادثه حاکی از آن است که همچنان محدودیت‌های ترافیکی در خیابان بهار پابرجاست. سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز در گفت‌وگو با ایسنا از شهروندان خواست که از حضور در معابر اطراف محل این حادثه و به خصوص خیابان‌های طالقانی و بهار خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *