انصراف سر مربی تیم نساجی به نفع قلعه نوعی [+جزییات]

خبر انصراف سر مربی تیم نساجی به نفع قلعه نوعی غوغا به پا کرد. در ادامه با جزییات خبر انصراف یکی دیگر از سرمربی‌های تیم نساجی همراه ما باشید.

انصراف یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به نفع قلعه نوعی در حوزه ورزش سر و صدا به پا کرد. در ادامه با جزییات خبر انصراف مطهری از سرمربی‌گری تیم نساجی همراه ما باشید.

انصراف سر مربی تیم نساجی به نفع قلعه نوعی

مطهری سر مربی تیم نساجی انصراف داد

انصراف سر مربی تیم نساجی به نفع قلعه نوعی

سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست ۷ نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد. مطهری گفت: قلعه نوعی بهترین گزینه است.

حمید مطهری که یکی از گزینه های ایرانی برای سرمربیگری تیم ملی است در این رابطه اظهار داشت :

قبل از هرچیز مراتب سپاس و قدردانی خود را از فدراسیون فوتبال اعلام کرده و برای مهدی تاج، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و تیم ملی ایران آرزوی توفیق و بهروزی دارم. نامزدی هدایت تیم ملی برای هر ایرانی از جمله منِ حمید مطهری مایه مباهات و افتخار است.

جزییات خبر انصراف سرمربی تیم نساجی

مطهری عنوان کرد:

در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم نساجی است که باشگاه و زندگی ام است. بازی سخت و مهمی با استقلال داشته و یک حریف بزرگ پیش روی ماست. مثل همیشه مشغول دیدن ویدئو و فیلم های بازی تیم خودم و حریف هستم تا بهترین عملکرد را در بازی آینده خود در قائم شهر داشته باشیم.

همچنین افزود:

مطلبی که در پایان دوست دارم عنوان کنم آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم ایران است. هر شخصی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد وظیفه همه ماست که از او حمایت کنیم و حمایت هم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *