عروسک های اهدایی طرفداران تیم بشیکتاش ترکیه برای زلزله زدگان

شب گذشته، در جریان بازی فوتبال بشیکتاش، عروسک های اهدایی طرفداران تیم بشیکتاش ترکیه برای زلزله زدگان در پایان بازی، اتفاق جالبی را رقم زد.

کمک طرفداران تیم بشیکتاش برای زلزله زدگان در جریان بازی این تیم با آنتالیااسپور، اتفاقی جالب و انسان‌دوستانه بود که طرفداران این تیم پس از پایان بازی رقم زدند.

بیشتر بخوانید:

کمک مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه

عروسک های اهدایی طرفداران تیم بشیکتاش ترکیه برای زلزله زدگان

در ادامه می‌توانید ویدئوی اهدای عروسک توسط طرفداران تیم بشیکتاش را ببینید:

در جریان رقابت‌های لیگ ترکیه که روز گذشته در حال برگزاری بود، تیم‌های بشیکتاش و آنتالیااسپور مقابل همدیگر قرار گرفتند. پس از گذشت 4 دقیقه از این بازی، طرفداران بشیکتاش صدها عروسک را برای اهدا به کودکان مناطق زلزله‌زده‌ی ترکیه به زمین مسابقه پرتاب کردند که اقدامی جالب و انسان‌دوستانه به‌شمار می‌رود.

عروسک های اهدایی طرفداران تیم بشیکتاش ترکیه برای زلزله زدگان
اهدای عروسک توسط طرفداران تیم بشیکتاش

کمک طرفداران تیم بشیکتاش برای زلزله زدگان

زلزله‌ای که در شهرهای جنوبی ترکیه و شمالی سوریه رخ داد، بسیاری از کشورها را برای کمک فرستاد و اتفاق تلخ و تراژدی بود که باعث شد تا به الان، بالای 2000 نفر به کام مرگ بروند. حالا طی اقدامی مردمی، اهدای پول بازیگران ترکی، مورد توجه رسانه‌های زیادی قرار گرفت که روز گذشته نیز، این حرکت زیبای مردم بشیکتاش نیز، دور از تمامی کمک‌های مالی هنرمندان ترکیه نبود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *