عدم موفقیت ثبت نام ایران خودرو [+جزییات]

عدم موفقیت ثبت نام ایران خودرو باعث نگرانی ثبت نام کنندگان شد. در ادامه با بررسی دلایل عدم ورود به سایت ایران‌خودرو همراه ما باشید.

با شروع طرح ثبت نام وب سایت ایران خودرو متقاضیان از عدم ورود به سایت ایران‌خودرو خبر دادند. مشکل وارد نشدن به سامانه ثبت نام ایران خودرو در حال پیگیری است.

عدم موفقیت ثبت نام ایران خودرو

عدم ثبت نام متقاضیان ایران خودرو

به دنبال عدم ورود متقاضیان به سایت ایران خودرو برای چهار محصول عرضه شده در وب سایت. وزارت صمت اعلام کرد. این وزارت اجازه نمی‌دهد حقوق متقاضیان تضیع شود و باید پاسخگو باشد.

با توجه به این‌که ایران خودرو یک شرط برای ثبت نام چهار محصول پیشنهادی خود در سایت گذاشته و آن هم واریز و مسدود شدن وجه پیش پرداخت حساب وکالتی برای خودرو قبل از ثبت نام ضروری است. اما متقاضیان با این وجود نتوانستند ثبت نام کنند.

در پیگیری متقاضیان از بانک‌های عامل مشخص شد که پس از 48 ساعت از ایجاد حساب وکالتی، می‌توانند ثبت نام را آغاز کنند این در حالی است که ایران خودرو به طور واضح حرفی از گذر 48 ساعت نزده است.

شایان ذکر است که متقاضیانی هم که در ثبت‌نامهای گذشته شرکت کرده‌اند و موجودی حساب وکالتی آن‌ها پابرجا بوده است هم قادر به ثبت نام نبوده‌اند و از این موضوع شکایت داشتند.

عدم موفقیت ثبت نام ایران خودرو

اشکال در ورود به سایت ایران خودرو

شرکت ایران خودرو متاسفانه هنوز نتوانسته طرح فروش فوق‌العاده آخر سالی خود را به خوبی آغاز و اجرا کند. به همین دلیل متقاضیان از  این وضعیت گله‌مند هستند. این شرکت وظیفه دارد ثبت نام را پیگیری کند و پاسخگو باشد.

شرکت ایران خودرو ابتدا اعلام کرده متقاضیان می‌توانند تا ساعت 14 روز شنبه 20 اسفند ماه ثبت نام کنند در حالی که مهلت ثبت نام در ساعت 24 همان روز  با شرط فعال شدن لینک ثبت نام پس از 48 ساعت از واریز وجه به پایان می‌رسد. این دو شرط با هم مغایر هستند.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *