پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر [+نظرات کاربران]

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر نظرات کاربران مجازی را به خود جلب کرد. در فصل سوم قرار است پیش بینی کنیم قاتل ساحل کیست؟ در ادامه با جزییات پیدا شدن قاتل همراه ما بمانید.

در قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر ساحل پس از پیدا شدن به قتل می‌رسد. پیدا کردن قاتل ساحل در سریال پوست شیر به یک نقطه ابهام تبدیل شده است. کاربران درباره پیدا کردن کسی که قاتل ساحل است حدسیاتی زده‌اند در ادامه به حدسیات کاربران می‌پردازیم.

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر

قاتل ساحل دختر نعیم پیدا شد

شاید شم هم پس از تماشای قسمت دوم از فص سوم پوست شیر کنجکاو شده باشید که قاتل ساحل کیست؟ خیلی از کاربران نظراتی در این باره داده‌اند که خواندن این نظرها خالی از لطف نیست.

یکی از کابران میگه: وقتی نعیم توی مسافر خونه بود یک پسری به جاش اومد که هم پاش لنگ می‌زد هم کچل بود. پیشنهاد می‌دهد که نعیم کلید باغ را بگیرد اما نعیم ابتدا قبول نمی‌کند و پس از  رفتن نعیم به باغ اونو زیر نظر می‌گیرد. احتمالا پسر با نعیم خصومت شخصی داشته است.

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر

نظرات یکی از کاربران در مورد پیدا کردن قاتل ساحل

یکی دیگه از کاربران نوشته: برگرفته از اسم سریال که پوست شیره قاتل باید کسی باشه که در پوست شیر مخفی شده و خودش آدم بی‌صفتیه بنابراین شاید بهزاد قاتل ساحل باشه.

احتمال این‌که رضا پروانه قاتل باشه خیلی کمه چون نمی‌تونه اون همه آدمو جمع کنه و هزینشو نداره. به این دلیل میشه گفت قاتل ساحل بهزاده، چون زنی که صاحب کار مژگان بود هیچ وقت شوهرش پیدا نشد.

احتمالا زندان رفتن نعیم به بهزاد ربط داره. بهزادم برای انتقام میره سراغ زن و بچه نعیم دخترشو گروگان میگیره و زنشو آواره میکنه. یه احتمال دیگه هم وجود داره این‌‌که اون دوتا پسری که مزاحم ساحل شدن و رضا پروانه کتکشون زد قاتل باشن.

بیشتر بخوانید:


12 thoughts on “پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر [+نظرات کاربران]

  1. باسلام قاتل کسی نیست جزصدرا،درقسمت دوم فصل ۳توماشین صدرایه آهنگ ابی گذاشت که به دل خوب ولی پوست شیراشاره کردقاتل ومضمون اصلی صدراست

  2. صدرا خواهر زاده رضا پروانه.هست و پسر نعیم.فامیلیش رو عبدالهی گرفتن صدرا عبدالهی
    .بنظرم نقشه زیر نظر خواهر رضا پروانه مادر صدرا.دنبال انتقام از نعیم هستش.

  3. خدایی اونایی ک مبگن قاتل نثلا اون دوتا پسره ک دضا شیشه ماشینشونو شکست با مثلا کافه داره هستس فازشون چیه.اخه اینهنه برنانه ریزی کار دوتا جقله بچه ننیتونه باشه

  4. … فامیلی صدرا،کوهستانیه،نه عبداللهی
    چرا همتون اسکلین و فامیلی صدرا رو توی قسمتی که تو آگاهی مرده صداش می زنه آقای کوهستانی،این برگه رو امضا کن،یادتون می ره و هی ربطش می دین به رضا که فامیلیش عبداللهیه؟

  5. قاتل نه صدرا هست نه رضا پروانه….وقتی کارگردان می‌آیید در خلوت از فداکاری و دلسوزی رضا پروانه یا صدرا برای ساحل و نعیم سکانس های را نشون میده .و گریه های صدرا و رضا پر وانه یعنی قاتل کسی دیگه ای ۶ست…اگر کارگردان قسمت آخر بگه قتل پروانه یا صدرا هست….یعنی مسخره بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *