ویدئو ببینید: تخریب ‌کافه های شهرک اکباتان

به تازگی با انتشار ویدئو تخریب ‌کافه های شهرک اکباتان در فضای مجازی، جنجال بسیاری به وجود آمده و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است.

اخیرا خبر نابودی کافه های اکتابان از اخبار جنجالی در شبکه و فضای مجازی به شمار می‌رود که در کنار آن ویدیو تخریب کافه و رستوران در اکباتان در رابطه با تخریب کافه های بازارچه کوثر شهرک‌ اکباتان بسیار وایرال شده است.

تخریب ‌کافه های شهرک اکباتان

تخریب ‌کافه های شهرک اکباتان
نابودی کافه های اکتابان

صبح دیروز یکی از اصلی‌ترین پاتوق‌های اهالی شهرک اکباتان که شامل چندین کافه و رستوران روباز بود، توسط خودروهای سنگین و جرثقیل‌ها تخریب شد. عده‌ای از ساکنین منطقه اکباتان علت این تخریب را طبق شنیده‌هایشان ترویج فساد و فحشا، و عده‌ای دیگر مشکلات مرتبط با شهرداری و زیباسازی شهر بیان ‌کرده‌اند.

به گزارشی که به تازگی منتشر شده است، صبح دیروز اهالی اکباتان با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند و وقتی به بیرون پنجره نگاه کردند، ماشین‌های سنگین را دیدند که در حال تخریب  یک سری از کافه‌ها و رستوران‌ها بین بلوک‌های ۱۵-۱۶ در فاز دو اکباتان هستند. جرثقیل‌ها با برداشتن سقف چادرها، میز و صندلی‌های داخلی، کافه‌ها را تخریب کرده‌اند، تاجایی که به جز تلی از چادرها دیگر چیزی از این کافه‌های خیابانی باقی نمانده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو تخریب کافه و رستوران در اکباتان را ببینید:

ویدیو تخریب کافه و رستوران در اکباتان

در حد فاصل بلوکهای ۱۵ و ۱۶ فاز ۲ اکباتان حدود ۱۰ رستوران و کافه قرار دارد که  یکی از پاتوق‌های اهالی این شهرک است. با انتشار تصاویر از تخریب این پاتوق محبوب شهرک در فضای مجازی، اهالی، کافه‌دارها و جوانهایی که روزانه مشتریان دائم این کافه‌ها بودند، در محل جمع شدند. بسیاری از کافه‌دارها جوانان بومی شهرک و اکثرا تحصیل کرده هستند و می‌گویند به سختی سرمایه این کافه را جمع کرده بودند.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درباره تخریب محیط بیرونی کافه‌های بازارچه کوثر شهرک‌اکباتان  توضیح داد:‌

این کافه‌ها بدون مجوز و در مشاعات شهرک ایجاد شده بودند‌.

همچنین در ادامه گفت:‌

بناهای این کافه‌ها اساسی نبوده و سقف‌های موقت و روکش‌های پلاستیکی داشتند و محوطه شهرک را متصرف شده بودند. این اتفاق با حکم قضایی و هماهنگی پلیس و نهادهای مرتبط انجام شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *