ویدیو : شجاعت پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای

به تازگی ویدیویی از شجاعت پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای در فضای مجازی وایرال شده است که بسیار دیدنی و هیجان انگیز می باشد.

اخیرا ویدیویی از دستگیری سارق توسط پلیس شجاع در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه ویدیویی از لحظه دستگیری سارق توسط پلیس تنها خواهیم دید که چگونه او را دستگیر و اعمال قانون می‌‍‌کند.

شجاعت پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای

شجاعت پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای
لحظه دستگیری سارق توسط پلیس تنها

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.

 چندی پیش نیز با اقدام شجاعانه پلیس ساوه، تلاش ۵ سارق مسلحی که قصد ورود و سرقت اموال از یک واحد آپارتمانی را داشتند با وجود تیراندازی ناکام ماند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:

“ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه بیست دوم فروردین ماه امسال مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ حضرت امام خمینی (ره) در پی انجام گشت زنی هدفمند به منظور پیشگیری از سرقت، یک دستگاه خودرو سواری تیبا را که در مقابل یک آپارتمان به طرز مشکوکی پارک شده بود را مشاهده و بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل می‌شوند.”

لحظه دستگیری سارق توسط پلیس تنها

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دستگیری سارق توسط پلیس شجاع را ببینید:

سرهنگ عیسی آبادی افزود:

“با حضور مأموران گشت کلانتری در محل مشخص شد ۵ نفر سارق مسلح با سر و صورتی پوشیده قصد ورود به یک منزل مسکونی را دارند که با مشاهده مأموران اقدام به تیر اندازی می‌کنند و پس از تخریب ۷ دستگاه خودروی پارک شده در حاشیه خیابان با یک دستگاه خودرو از محل متواری می‌شوند.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *