تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد در تابلوی شهری [+عکس]

ترکیب نقاشی مسجد و تابلوی ونگوگ جنجالی شد. این تابلو در فضای شهری به نمایش درآمد. برای تماشای تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد همراه باشید.

نقاشی ونگوگ با مسجر ترکیب شده است این اثر هنری بسیار خبرساز شده است. تلفیق نقاشی معروف با مسجد توجه مردم را به خودش جلب کرده است. ترکیب شدن اثر هنری مشهور با مسجد بسیار تماشایی است. توجه شما را به تماشای تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد جلب میکنیم.

معمای گم شدن سما جهانباز در شیراز حل شد؟ +[عکس و فیلم]

تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد در تابلوی شهری

نقاشی آسمان پر ستاره ونگوگ و مسجد

تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد

به گزارش ایسناف این عکس تابلویی را در سطح شهری نشان می‌دهد که بر آن تلفیقی از نقاشی شب پر ستاره ونگوگ در پس زمینه یک بنای اسلمی که ظاهرا یک مسجر است، نقش بیسته است. البته تلفیق المان‌ها با تابلوهای هنری بی‌سابقه نیست و گاهی آثاری از این دست در بین هنرمندان تجسمی و حتی در تبلیغات دیده می‌شود.

ببینید: فیلم حمله طالبان به مرز ایران

اما گاهی چگونگی تصویر و تلفیق کردن یک اثر هنری بسیار مشهور بحث برانیگز می‌شود. این تصویر که زمان و مکان آن به درستی مشخص نیست، واکنش‌های مختلفی را به دنبال داست و به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

ونسنان ونگوگ، یک هنرمند هلندی است که از بزرگ‌ترین طراحان و نقاشان ایران محسوب می‌شود که با اثر هنری شب پر ستاره شناخته شده است.

نقاشی معروف شب پرستاره و تلفیق آن با مسجد

در زیر عکس ترکیب شدن اثر هنر با نقاشی اسلیمی را می‌بینید:

تلفیق نقاشی ونگوگ با مسجد

در این شاهکار پست امپرسیونیستی یک انرژی منحصر به فردی در جریان است که هر بیننده‌ای را به خودش جذب می‌کند. آسمانی که ون گوگ در این نقاشی کشیده است، به هیچ وجه راکد و دور از دسترس نیست بلکه زنده و واقعی است.

فوری: کاخ سعد آباد تعطیل شد! [+عکس و جزئیات]

ون گوگ در سال ۱۸۸۹ در نامه‌ای خطاب به برادرش درباره نقاشی‌های جدیدش نوشته است:

وقتی زمانش برسد که آنها را ببینی بهتر می‌توانم ایده هایی که من، گوگن و برنارد معمولا درباره شان صحبت می‌کنیم و خودمان را به آنها مشغول می‌داریم برایت توضیح دهم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *