همنواز

ویدیو : جا زدن یک ایرانی به عنوان خبرنگار هندوستانی

به تازگی ویدیویی از جا زدن یک ایرانی به عنوان خبرنگار هندوستانی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر فارسی حرف زدن کارشناس هندی در تلویزیون در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. گویا لحظه پیوستن خبرنگار ایرانی به عنوان هندی برخی از کاربران را شوکه کرده است.

جا زدن یک ایرانی به عنوان خبرنگار هندوستانی

سوتی شبکه سه دز جا زدن خبرنگار ایرانی به عنوان هندی

از ساعاتی پیش ویدئوی کوتاهی از سوتی و گاف جدید در تلویزیون بازتاب گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. روز گذشته برنامه سیاست خارجی شبکه سه مهمان خارجی با ظفر مهدی مهمان خارجی و کارشناس سیاست خارجی هندی گفتگو می‌کند و سوالات برای او به انگلیسی ترجمه میشود؛ اما با قطع ناگهانی صدا او به یکباره به فارسی و بدون لهجه می‌گوید صدا را دارد! که این بخش از برنامه با انتقادات زیادی همراه داشته است.

اما نکته‌ای که مهم است این است که ظفر مهدی به زبان فارسی تسلط کامل دارد و برخی توئیت‌های او نیز به زبان فارسی بوده است.

جا زدن یک ایرانی به عنوان خبرنگار هندوستانی
سوتی شبکه سه دز جا زدن خبرنگار ایرانی به عنوان هندی

پیوستن خبرنگار ایرانی به عنوان هندی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از فارسی حرف زدن کارشناس هندی در تلویزیون را ببینید:

 

 

الهام عابدینی مجری برنامه درباره این اتفاقات گفت:

ظفر مهدی کارشناس برنامه فردی هندی بوده که در ایران ساکن و تا حدی فارسی بلد است؛ اما برای یک گفتگوی طولانی به راحتی نمی‌تواند فارسی صحبت کند؛ ما ابتدای گفتگو هم اعلام کردیم که این کارشناس در ایران است.”

ظفر مهدی در توییتی نوشت و تاکید کرد:

“بله من خارجی هستم، با این‌حال می‌توانم چند کلمه‌ای فارسی صحبت کنم.”

گفتنی است که برنامه سیاست خارجی یکی از برنامه های جدید شبکه سه درباره کشورهای خاورمیانه است که با دعوت از مهمانان به صورت اینترنتی با هم به گفتگو می پردازند

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *