تماشا کنید: فیلم و عکس خودکشی طرفداران محمدرضا گلزار بعد از ازدواج او!

پس از اینکه رضا گلزار ، ازدواج خود را فاش کرد، بسیاری از فن‌پیج‌ها صدایشان درآمد و وضعیت غریب طرفداران گلزار بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت.

پس از اینکه رضا گلزار ازدواج کرد و برخی از فن‌پیج‌های جوان و نوجوان این سلبریتی فضای مجازی را ترکاندند، ویدئویی از گریه عجیب هوادار گلزار تحت عنوان گریه های جنجالی طرفدار رضا گلزار برای عروسی او به انتشار رسید که ناله های هوادار محمدرضا گلزار را نشان داد.

وضعیت عجیب طرفدار محمدرضا گلزار بعد از عروسی

گریه عجیب هوادار گلزار

روز گذشته، پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد و خبر آن در فضای مجازی مثل بمب ترکید، واکنش فن پیج رضا گلزار به ازدواجش را تحت عنوان واکنش هواداران رضا گلزار به داستان ازدواجش به همراه داشت که حواشی زیادی را به همراه داشت. استوری هوادار محمدرضا گلزار یکی از اتفاقاتی بود که روز گذشته، سوژه‌ عام نیز شد و برخی از خبرگزاری‌ها آن را مسخره می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار حقیقت دارد؟

از فیلم ازدواج گلزار تا مصاحبه تلفتی با پدر آیسان

در فضای مجازی عکس‌هایی از وضعیت طرفداران او بعد از شنیدن خبر ازدواج این بازیگر منتشر شده که تعجب‌برانگیز است. عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده از آنچه وضعیت دلباختگان محمدرضا گلزار بعد از ازدواج این سلبریتی عنوان شده بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

وضعیت عجیب طرفدار محمدرضا گلزار بعد از عروسی
گریه عجیب هوادار گلزار

ناله های هوادار محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید گریه های جنجالی طرفدار رضا گلزار برای عروسی او را ببینید:

محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین مبلغ در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران کشورمان است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی ۱۳۹۴، رحمان ۱۴۰۰ ۱۳۹۷ و ما همه با هم هستیم ۱۳۹۸ حضور داشته است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه‌ی تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور

ویدیو : واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان شروع کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

گریه های دختران طرفدار محمدرضا گلزار از تصور دنیای بدون او را ببینید:

بیشتر بخوانید:

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

ماجرای فلج شدن چشم پسر خسرو شکیبایی ؛ فیلم پوریا شکیبایی در خندوانه
دانلود آهنگ این کیس جدید منه از تاک داون [+متن آهنگ]
فاش شدن دلیل لاغری بیش از حد محسن کیایی
شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی ! آموزش شبیه سازی چهره [+ویدیو]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *