فیلم حمله وحشیانه به کنسرت لیان با حضور محمد بحرانی (صداپیشه جناب‌خان)

کنسرت لیان تالار وحدت ؛ شب گذشته هنگام برگزاری کنسرت بزرگ لیان در تالار وحدت، افرادی نامعلوم قصد به هم زدن امنیت کنسرت را داشتند.

شب گذشته حمله افرادی با هویت ناشناس به تالار وحدت برای بر هم زدن نظم کنسرت گروه لیان و محسن شریفیان، با اقدام به جا و سریع حراست بنیاد رودکی خنثی شد. شب پایانی کنسرت لیان در تالار وحدت، با حمله افراد خودسر برای برهم زدن کنسرت همراه بود. در ادامه مطلب با خبر حمله خودسرها به کنسرت لیان همراه ما بمانید.

حضور عایشه گل‌ خواننده معروف ترکیه در کنسرت بابک جهانبخش [+ویدیو]

کنسرت لیان تالار وحدت

حمله به کنسرت لیان

به گزارش منابع خبری:

حضور به موقع عوامل انتظامی باعث شد این تنش خیلی زود تمام شود. تماشای این تصاویر باعث شد مخاطبان کنسرت که با رعایت تمام موارد به تالار وحدت آمده بودند، شاهد تصاویری ناگوار باشند.

گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان طی چهار شب و در روزهای 23، 24، 25 و 26 خرداد در تالار وحدت روی صحنه رفت. گروهی از افراد خودسر به تالار وحدت حمله کردند تا مانع از برگزاری کنسرت گروه لیان شوند. حمله‌ای که خوشبختانه ناکام ماند. در این اتفاق، حراست بنیاد رودکی و نیروی انتظامی اقدامی به موقع و با اقتدار داشتند.

کنسرت لیان تالار وحدت
کنسرت لیان تالار وحدت

محسن شریفیان ساعاتی پس از برگزاری این کنسرت در صفحات شخصی خود نوشت:

همان قدری که به ناعدالتی‌ها همیشه معترض بوده و هستم و بارها دادگاهی شدم و ممنوع الکار… اما امشب باز مثل ماجرای کنسرت 1393 بوشهر، به من ثابت شد که افرادی هستند که علیرغم تمام فشارها، جلوی بی قانونی می‌ایستند و دم‌شان گرم. سپاسگذارم از تلاش بی منت عوامل انتظامی تالار وحدت و حراست بنیاد که محکم در برابر این بی قانونی و حمله ناکام عوامل خودسر و ناشناس ایستادند.
برای گروه سی ساله‌ی ما زیاد این اتفاق‌ها افتاده… از تهدیدهای بسیار تا حمله و زد و خورد و در بهترین حالت قطع صدا و برق… و خدا می‌داند هر بار با چه حال و اعصابی روی صحنه می‌روم! و با چه اضطرابی کنسرتم را تمام می‌کنم…
بارها گفته‌ام حاضر نیستم قطره‌ای خون از یک نفر بخاطر ما ریخته شود… به ویژه که مخاطبان جان من باشند… با اینکه همه‌ی تلاشمان را کردیم تا از این اتفاق جلوگیری کنم ولی نشد… از همه‌ی شما عذر خواهی می‌کنم… دوستون دارم و ممنون که تنهامون نمی‌زارید و به همه‌تون افتخار می‌کنم…با مهر. محسن شریفیان. گروه موسیقی لیان.

فیلم حمله به کنسرت لیان


آنها وقتی با حمله‌ی نیروهای خودسر مواجه شدند، خیلی سریع مقابل آنها ایستادند. متاسفانه این افراد قصدِ برهم زدن کنسرت و البته ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را داشتند. مقابله نیروهای انتظامی و حراست بنیاد رودکی با این افراد خودسر، از آن روی بود که کنسرت لیان مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزار داشت و چنین رویدادی که مراحل اخذ مجوز را گذرانده، باید برگزار شود.

اجرای زیبا و احساسیِ محمد بحرانی در کنسرت لیان


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *