نقد انیمه Black Clover 2023 ؛ جدیدترین فیلم مجموعه شبدر سیاه

در این مقاله به نقد انیمه Black Clover 2023 می‌پردازیم. در ادامه همراه ما بمانید تا به تحلیل انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King بپردازیم.

نتفلیکس با بخش انیمه در سرویس پخش خود معجزه بزرگی برای این رسانه کرده است. شبدر سیاه یک مجموعه مانگای ژاپنی می‌باشد که توسط یوکی تاباتا نوشته و تصویرگری شده است. این انیمه در سال 2017 پخش شد و تا سال 2021 ادامه داشت. این انیمه 170 قسمت داشت و جالب اینکه سریال در میانه یک آرک داستانی مهم به پایان رسید. در حال حاضر، هیچ کس در مورد بازگشت سریال برای یک فصل دیگر اظهار نظر نکرده است.

نقد انیمه Black Clover 2023

 تحلیل فیلم انیمه شبدر سیاه

شما می‌توانید فهرست نقد انیمه Black Clover 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

نقد انیمه Black Clover 2023
نقد انیمه Black Clover 2023

ما در مقاله بررسی انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King قصد داریم تا به تحلیل فیلم انیمه شبدر سیاه بپردازیم تا نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر به این انیمه جدید داشته باشیم. پس در ادامه همراه ما بمانید که به بررسی انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

مشخصات فیلم

نقد انیمه Black Clover 2023
نقد انیمه Black Clover 2023
  • پخش: 16 ژوئن 2023
  • تهیه کنندگان: شوچیکو
  • مجوز دهندگان: هیچ کدام یافت نشد
  • استودیو: Pierrot
  • منبع: مانگا
  • ژانر: اکشن، کمدی، فانتزی
  • جمعیت شناسی: شونن
  • مدت زمان: 1 ساعت 53 دقیقه

بررسی داستان

نقد انیمه Black Clover 2023
نقد انیمه Black Clover 2023

شبدر سیاه: شمشیر شاه جادوگر دنیایی دارد که جادو در آن همه چیز است. آستا پسری می‌باشد که بدون جادو به دنیا آمده است. او قصد دارد «شاه جادوگر» شود، که با توجه به اینکه او جادویی ندارد، رسیدن به هدفش بسیار سخت است. او می‌خواهد بر ناملایمات غلبه کند، قدرت خود را ثابت کند و سوگند خود را به دوستانش حفظ کند.

مانند هر سفر قهرمان دیگری، آستا از پادشاهی شبدر خارج می‌شود و قصد دارد با یونو، دشمن دیرینه اش مبارزه کند. در این سفر، او با موانعی روبرو می‌شود که تقریباً مانند شیاطین زندگی گذشته او بازی می‌کنند. در این داستان بسیار شبیه به چارلز دیکنز، آستا با ارواح گذشته خود در قالب کنراد لتو، پادشاه جادوگر سابق روبرو می‌شود.

لتو با او ترسناک‌ترین پادشاهان جادوگر را می‌آورد. با انجام این کار، پادشاهان جادوگر سابق، آستا را برای سفر پیش رو و اینکه اگر شنل را بپوشد چه اتفاقی برای او می‌افتد، آماده می‌کنند. هر چه آستا بیشتر در مورد پادشاهان جادوگر و کارهایی که آنها در گذشته انجام داده‌اند می‌آموزد، بیشتر متوجه می‌شود که این نقش شامل چه مواردی می‌شود.

او در مورد آنچه که برای پادشاهی خود می‌خواهد و آنچه در گذشته انجام شده است دچار تعارض می‌باشد. او نمی‌داند که چرا پادشاهان سابق به شیوه‌ای حکومت می‌کردند که باعث ویرانی قلمروشان شد. آستا یک شخصیت اصلی قوی است، زیرا مخاطبان می‌توانند با مبارزات او و آنچه که او می‌خواهد برای پادشاهی خود انجام دهد ارتباط برقرار کنند.

اکنون که آستا با همه اینها سروکار دارد، کنراد لتو بسیار قدرتمند شده است. او یک جادوگر پیشرفته می‌باشد که فراتر از درجه کنونی آستا است. او یک شرور متقاعد کننده می‌باشد و در این فیلم به خوبی با آستا مقابله می‌کند.

نقد فیلم

نقد انیمه Black Clover 2023
بررسی انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King

شبدر سیاه: شمشیر شاه جادوگر فیلمی است که نتفلیکس می‌خواست آن را به پلتفرم خود بیاورد تا طرفداران این سری را راضی نگه دارد. انیمیشن این فیلم فوق العاده است و از داستان‌های موجود در مانگا و مجموعه تلویزیونی پیروی می‌کند. منطقی است که نتفلیکس انیمه‌ای را بپذیرد که در جهان تأثیرگذار بوده و دارای طرفداران زیادی باشد تا افراد بیشتری را به تماشای آن سوق دهد.

انیمیشن این فیلم به طور کلی زیبا بود، در مقایسه با چیزی که طرفداران شبدر سیاه به آن عادت کرده‌اند، مطمئنا این بار فراتر از انتظار بسیاری از بینندگان بود. با این حال، قطعا ناهماهنگی‌هایی در انیمیشن وجود داشت. مواردی مانند زمانی که دوربین در حال چرخش در اطراف آستا در یک صحنه می‌باشد، کیفیت کاملاً کاهش یافته است.

طراحی صدا کمی ناسازگار بود. صداهایی مانند شکستن سنگ و پرت شدن یونو می‌توان شما را به یاد برخی از جلوه‌های صوتی خاص One Piece بیاندارد در حالی که دیگر سکانس‌ها (مانند صحنه‌های مبارزه جولیوس یا آستا) صداگذاری بسیار خوبی داشتند.

نظر طرفداران

نظر کاربر gabi11 در MyAnimeList:

این فیلم از اولین انتشارش من را بسیار هیجان زده کرد و اصلاً ناامید نشدم، این همه انتظار ارزشش را داشت! این فیلم به طور خاص Non Canon [نان کنن به روایت‌هایی گفته می‌شود که ارتباط مستقیمی به داستان اصلی ندارد] نیست، بلکه در جایی قبل یا بعد از وقایع آرک تهاجم پادشاهی Spade قرار دارد.

نظر کاربر Drippysid در MyAnimeList:

من اخیراً این فیلم کاملاً غیر جالب را در فرانچایز شبدر سیاه دیدم. حتی اگر Black Clover را ندیده باشید، ممکن است آن را تماشا کنید زیرا هیچ خط داستانی در نسخه اصلی وجود ندارد و این فیلم نیز تفاوتی ندارد. اگر با شبدر سیاه آشنا نیستید، این یک مانگای کوچک با فروش ضعیف در میان پخش مانگاهای پرفروش Shonen است.

نظر کاربر toidi-a-era-uoy در MyAnimeList:

انیمیشن خوب بود، فقط در مورد چیزهای دیگر کمبودهای زیادی پیدا کردم. شرورهای اصلی داستان پس زمینه واضحی ندارند، که وقتی داستان آدم بد بزرگ در انتهای یک قطعه دیالوگ کوچک به بیننده داده می‌شود، آشکارتر می‌شود. همچنین می‌توانم اضافه کنم که برای فیلمی که به عنوان کمدی در MAL فهرست شده است، طنز بسیار کمی وجود دارد.

نتیجه گیری

نقد انیمه Black Clover 2023
تحلیل انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King

در انتهای مقاله تحلیل انیمه Black Clover: Sword of the Wizard King اگر از طرفداران این سری انیمه بوده‌اید، پس این فیلم برایتان لذت بخش است. انیمیشن با گذشت زمان به بهتر شدن ادامه می دهد و این دقیقاً همان چیزی است که در اینجا اتفاق می افتد. نتفلیکس با داستان کار بسیار خوبی انجام داد و شخصیت ها را به صورت بصری در اوج قدرت خود نشان داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد انیمه Black Clover 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “نقد انیمه Black Clover 2023 ؛ جدیدترین فیلم مجموعه شبدر سیاه

  1. بنظر من خیلی خیلی آشغال بود
    من طرفدار پر و پا قرص سریال بودم فکر می کردم با یه شخصیت متفاوت روبرو بشم که نگاه ژرف و عمیقی به مسائل داشته باشه اما با یه مشت عضله بی مخ روبرو شدم که به در و دیوار مشت می زدن
    هیچ کدام از شخصیت ها صلاحیت قدرت‌هایی که بدست آورده بودن رو نداشتن و شاید دلیل اصلی گمراهی انسان همین است
    فکر کنم بیشتر از شخصیت بد داستان خواستار نابودی جهان فیلم بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *