ویدیویی از لحظه وحشتناک ترمز بریدن تریلی وسط بزرگراه ! +[فیلم]

فیلم ترمز بریدن تریلی وسط بزرگراه ؛ یک فیلم از لحظه ترمز بریدن تریلی وسط بزرگراه در کشور سوئد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

لحظه وقوع حادثه‌ای مرگبار توسط تریلی در سوئد که به دلیل نقص فنی توانایی ترمز کردن را از دست داده بود را ببینید. تصاویری از ترمز بریدن ماک و برخورد با تریلی اسکانیا در کنار گذر تونل شیرین منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر ترمز بریدن تریلی در سوئد همراه ما بمانید.

فیلم ترمز بریدن تریلی وسط بزرگراه

لحظه ترمز بریدن تریلی

لحظه وقوع حادثه ای مرگبار توسط تریلی در سوئد که به دلیل نقص فنی توانایی ترمز کردن را از دست داده بود را ببینید. در ادامه می‌توانید ویدیوی ترمز بریدن تریلی وسط بزرگراه را مشاهده نمایید:


ترمز بریدن تریلی سوئد

عملکرد ترمز خودرو به‌صورت ناگهانی دچار ایراد نمی‌شود. ترمزها قبل از اینکه کارایی‌شان را کاملا از دست بدهند، نشانه‌هایی بروز می‌دهند. به‌طور کلی نقص در روغن ترمز، سیلندر اصلی و پیستون می‌تواند به عملکرد ترمز صدمه بزند و به ترمز بریدن خودرو در آینده منجر شود.

ترمز یک یا دو چراغ هشدار روی داشبورد راننده دارد. اگر ترمز دستی را بکشید این چراغ هشدار روشن می‌شود. روشن بودن چراغ زمانی که ترمز دستی درگیر نیست، یکی از علائم خرابی ترمز است. اگرچه روشن نشدن این چراغ نیز به معنای سلامت کامل ترمزها نیست!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *