بهترین رمان های گرافیکی تاریخ از نگاه سایت فیگار

رمان های زیادی در طول تاریخ منتشر شده اند که محتوای آن به صورت گرافیکی است. در ادامه می خواهیم بهترین رمان های گرافیکی تاریخ معرفی کنیم.

اگرچه برخی از افراد فقط به ژانر ابرقهرمانی گرایش دارند، اما کمیک ها چیزی برای همه دارند که به خوبی توسط رمان های گرافیکی نشان داده شده است. کتاب های مصور یکی از همه کاره ترین رسانه ها در هر شکل داستانی هستند. از ترسناک گرفته تا کمدی، کتاب‌های کمیک چیزی هستند که احتمالاً در سراسر جهان بی‌زمان هستند. اگرچه برخی از افراد فقط به ژانر ابرقهرمانی گرایش دارند، کمیک ها برای همه چیزهایی دارند که به خوبی توسط رمان های گرافیکی نشان داده شده است .

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ

  • برترین رمان های گرافیکی تاریخ

در ادامه قرار است بهترین رمان های گرافیکی تاریخ را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
بهترین رمان های گرافیکی تاریخ

تعداد زیادی از بهترین رمان های گرافیکی تاریخ برای خوانندگان جدید و طرفداران قدیمی وجود دارند که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند، تلاش برای یافتن داستان‌های جدید برای کاوش می‌تواند دلهره آور باشد. خوشبختانه، چند اثر کلاسیک معتبر به همراه نسخه‌های جدید هیجان‌انگیز وجود دارند که هم طرفداران و هم منتقدان را شگفت‌زده کرده‌اند که پیدا کردن و لذت بردن از آن‌ها آسان است.

A Contract With God

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
پرطرفدارترین رمان های گرافیکی تاریخ

تقریباً غیرممکن است که در مورد پرطرفدارترین رمان های گرافیکی تاریخ بدون ذکر نماد کمیک ویل آیزنر، “A Contract With God” و سایر داستان‌های اجاره، صحبت کنیم. این اثر مشهور یکی از سازندگان کمیک‌های سریالی اولین اثری بود که رمان گرافیکی نامیده شد و در شروع این قالب موفق نقش داشت. A Contract with God شامل چهار داستان مستقل درباره شخصیت‌های یهودی فقیر است که همگی در یک خانه زندگی می‌کردند. آیزنر از خاطراتی از دوران کودکی خود استفاده کرد که با سرخوردگی در دوران غیرمستند تاریخ یهودی-آمریکایی سروکار داشت. A Contract with God یک کتاب بالغ و گاهی اوقات سخت خوانده می‌شود؛ اما یک قطعه زیبا از تاریخ کمیک است.

American Born Chinese

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
جالب ترین رمان های گرافیکی تاریخ

American Born Chinese جزء جالب ترین رمان های گرافیکی تاریخ است که سه داستان به ظاهر نامرتبط را بررسی می‌کند که اسطوره‌های باستانی را با داستانی مدرن به بلوغ می‌پیوندد و برای طرفداران همه سنین و ژانرها جذاب خواهد بود. داستان کلاسیک پادشاه میمون در کنار داستان‌های خانواده‌های مهاجر، کلیشه‌های نژادی و احیای هویت چینی، ارتقای معاصری را در چینی متولد شده در آمریکا دریافت می‌کند. رمان گرافیکی جین لوئن یانگ که برنده جایزه شد، پس از انتشار مشهور، یک پایگاه اختصاصی طرفداران کمیک ایجاد کرد. با این حال. آمریکایی متولد چین قرار است با یک اقتباس لایو اکشن در دیزنی پلاس که در 24 می 2023 پخش شد، مخاطبان کاملا جدیدی را جذب کند.

From Hell

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
جذاب ترین رمان های گرافیکی تاریخ

آلن مور یک نام شناخته شده در کمیک است که هم به خاطر داستان‌های نمادین ابرقهرمانی و هم به خاطر برداشت‌های تاریکش از شخصیت‌های تاریخی و ادبی شناخته شده است. او با هنرمندی به نام ادی کمپبل برای فیلم From Hell همکاری کرد که اولین بار قبل از انتشار در قالب رمان گرافیکی در تابو ظاهر شد. فیلم From Hell در طول قتل‌های Whitechapel رخ داد و توطئه بالقوه پشت قتل‌های Jack the Ripper را بررسی کرد. این رمان گرافیکی با تصاویر ترسناک قتل‌هایی که لندن را بین سال‌های 1888 و 1891 ترسانده بود، معنای جدیدی به این اصطلاح داد. جانی دپ بعداً در فیلمی بازی کرد که به طور کلی بر اساس از جهنم ساخته شده بود.

Arkham Asylum: A Serious House On Serious Earth

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
بهترین رمان های گرافیکی تاریخ

بتمن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دی‌ سی، در چند تا از جذاب ترین رمان های گرافیکی تاریخ نقش داشته است که شخصیت و دنیای تاریک او را بررسی می‌کنند. Grant Morrison و Dave McKean’s Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth، نگاهی تیره‌تر از شروران بتمن را به نمایش گذاشت؛ زیرا جوکر بیمارستان اصلی زندان را تصاحب کرد تا بتمن را به سمت جنون فرو برد.

درک منحصربه‌فرد موریسون از شوالیه تاریکی، سال‌ها بعد منجر به دویدن مشهور با این شخصیت شد، اما در Asylum Arkham به طور کامل به نمایش درآمد. آثار هنری زیبای مک کین نیز فضای منحصر به فرد و ناراحت کننده‌ای را به آرکام به ارمغان آورد که تا به حال در شهر گاتهام دیده نشده بود. در حالی که سایر آثار بر سرچشمه یا آینده بتمن تمرکز دارند، Arkham Asylum نگاهی تاریک به زمان حال او دارد.

بهترین کمیک های بتمن

The Walking Dead, Vol. 1: Days Gone Bye

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
برترین رمان های گرافیکی تاریخ

ژانر محبوب زامبی‌ها به لطف رابرت کرکمن و مردگان متحرک اثر تونی مور در کمیک‌ها احیا شد. این یک سریال سیاه و سفید از Image Comics است که به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و جزء برترین رمان های گرافیکی تاریخ قرار گرفت. جلد اول به دنبال کلانتر ریک گرایمز بود که از کما بیدار شد و به دنیایی که مردگان او را فراگرفته بود، برخاست. ریک به زودی ماموریتی را برای جستجوی خانواده‌اش و یافتن امنیت در دنیایی که به طور فزاینده‌ای خطرناک می‌شود، همراه با پاسخ به طاعون مرموز که باعث راه رفتن مردگان می‌شد، آغاز کرد. The Walking Dead یک داستان شخصیت محور با هنر شگفت انگیز است که طرفداران زیادی را ایجاد کرد.

Fantastic Four: Full Circle

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
بهترین رمان های گرافیکی تاریخ

الکس راس اسطوره کمیک در سال 2022 رمان گرافیکی جدیدی با بازی اولین خانواده کمیک مارول منتشر کرد. Fantastic Four: Full Circle دارای یک سبک هنری جدید پویا از الکس راس است. قدرتمندترین اعضای Fantastic Four را در ماموریتی به منطقه منفی دنبال می کرد . Fantastic Four: Full Circle یک حماسه رنگارنگ درخشان است که با ادای احترام فراوان به جک “The King” کربی به روزهای اولیه تیم بازمی گردد. الکس راس در طول سال‌ها اثر نمادین خود را بر روی تعداد کمی از قهرمانان کمیک مختلف به جای گذاشته است، با Fantastic Four: Full Circle که حتی به طرفداران قدیمی سازنده چیز جدیدی ارائه می‌کند.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

100 Bullets, Vol. 1: First Shot, Last Call

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
جالب ترین رمان های گرافیکی تاریخ

طرفداران اسرار جنایی سخت و داستان‌های به هم پیوسته رازآلود، بدون شک چیزی برای دوست داشتن در سری 100 Bullets برایان آزارلو و ادواردو ریسو پیدا خواهند کرد. نقش ورتیگو DC برای اولین بار طرفداران را با مامور گریوز، یک عضو مرموز اما با ارتباط خوب از یک سازمان جنایی مخفی آشنا کرد که جزء پرطرفدارترین رمان های گرافیکی تاریخ قرار گرفت. گریوز کیس‌های پر از اطلاعات، یک تفنگ غیرقابل ردیابی و مقدار مشخصی مهمات را تحویل داد تا افراد انتقام جو را برای سرگرمی خود آزمایش کند. 100 Bullets کاوشی عمیق و پیچیده در مورد افراط‌هایی است که بشریت بدون تهدید عواقب به آن می‌رود. آزارلو و ریسو دنیایی تاریک زیبا با شخصیت‌های غنی ایجاد کردند که باید برای طرفداران بیشتر خوانده شود.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو

House of X/Powers of X

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
جذاب ترین رمان های گرافیکی تاریخ

خالق جاناتان هیکمن فرنچایز مردان ایکس را با یک مفهوم جدید هیجان انگیز راه اندازی مجدد کرد که جامعه جهش یافته را در یک نیروی جدید قدرتمند متحد کرد و جزء جالب ترین رمان های گرافیکی تاریخ قرار گرفت. House of X/Powers of X یک رویداد مینی سریال دوگانه بود که با همکاری پروفسور خاویر و مگنیتو برای ایجاد جامعه‌ای جدید در جزیره جهش یافته کراکوا، دنیای مردان ایکس را تغییر داد. House of X و Powers of X همچنین چندین جدول زمانی را بررسی کردند و به آینده دور مبارزه مداوم مردان ایکس علیه بشریت و ماشین‌ها پرداختند. تخیل مجدد خلاق هیکمن همراه با آثار هنری زیبای پپه لاراز و آر بی سیلوا، جهش یافته‌های محبوب مارول را به خط مقدم بازگرداند که در دوره جدید کراکوا ادامه دارد.

بهترین کمیک های مردان ایکس

Batman: Year One

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
بهترین رمان های گرافیکی تاریخ

فرانک میلر و دیوید مازوچلی منشاء شوالیه تاریکی در خط داستانی Batman: Year One را دوباره تصور کردند. این خط داستانی چندین بار در طول سال‌ها در تجارت‌هایی جمع‌آوری شده است که سبک هنری شنی را جشن می‌گیرند که به آن کمک کرد تا به یکی از تأثیرگذارترین کمیک‌های ابرقهرمانی مدرن DC تبدیل شود. داستان بازگشت بروس وین به گاتهام سیتی را بررسی می‌کند تا تصمیم خود را برای تبدیل شدن به یک مراقب انجام دهد. همچنین به دنبال پلیس جوان جیمز گوردون بود که به گاتهام منتقل شد تا نام خود را به دست آورد و به پاکسازی شهر کمک کند. Batman: Year One یکی از مشهورترین داستان‌های شوالیه تاریکی است و منشأ قطعی این شخصیت است.

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

Batman: The Killing Joke

بهترین رمان های گرافیکی تاریخ
برترین رمان های گرافیکی تاریخ

Batman: The Killing Joke اغلب به عنوان داستان قطعی منشأ جوکر برای بسیاری از مردم در نظر گرفته می‌شود. این داستان جزء جذاب ترین رمان های گرافیکی تاریخ است که با نوشتن درخشان آلن مور و آثار هنری زرق و برق دار برایان بولاند، یک داستان کالبد شکافی در جوکر است. مفهوم این است که فقط یک روز طول می‌کشد تا هر کسی به طور کامل عقل خود را از دست بدهد. اگرچه منشا جوکر اغلب مبهم است؛ اما این داستان واقعاً در ذهن بسیاری از افراد گیر کرده است. آنقدر تاثیرگذار بود که بسیاری از خشن ترین عناصر Batman: The Killing Joke از جمله فلج شدن باربارا گوردون، به قانون تبدیل شدند.

بهترین کمیک های جوکر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین رمان های گرافیکی تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *