پشت پرده مرگ دانش اموز مینو دشت در اردوی مدرسه چیست؟

پشت پرده مرگ دانش اموز مینو دشت در اردوی مدرسه چیست؟ برگزاری این اردو علیرغم هشدار سطح نارنجی هواشناسی در جنگل‌های مینودشت، باعث این اتفاق شده است.

اردویی که به رغم هشدار‌های هواشناسی در یک روز طوفانی برگزار شد و پایان هولناکی داشت. بسیاری از خبررسانی‌ها از زبان یکی از آشنایان پسربچه ۹ ساله نوشته‌اند:

قرار بود وقتی عماد از اردو برگشت، برایش جشن تولد بگیرند، اما او رفت و دیگر برنگشت

پشت پرده مرگ دانش اموز مینو دشت در اردوی مدرسه

اظهارات دادستان مینودشت:

اردوی دانش‌آموزی، علیرغم هشدار سطح نارنجی هواشناسی در جنگل‌های مینودشت برگزار شده و باعث مرگ یک دانش‌آموز و شکستگی پای دانش‌آموزی دیگر شد.

شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی استان گلستان مشخص بود و بارش باران پیش‌بینی شده بود. پس از سیلی که خسارات زیادی در این استان به‌جا گذاشت، باد و طوفان میهمان شهر‌های این استان شده و همین باعث شده بود که هر روز سازمان هواشناسی درباره خطرات رفتن به کنار رودخانه، جنگل و … به مردم هشدار دهد.

با این وجود باز هم مدیران دبستان پسرانه شاهد تصمیمی اشتباه گرفته و به بهانه ثواب کردن، کباب شدند. آن‌ها که قصد داشتند دانش‌آموزان پایه سوم را به اردو ببرند، اتفاق هولناکی برایشان رخ داد. محل برگزاری اردو، جنگل باقرآباد بود.

عماد ۹ ساله تنها پسر خانواده بود که اتفاقا آن روز، سالروز تولدش بوده و پدر و مادرش برای جشن تولد او برنامه‌ریزی کرده بودند. این اردو دوشنبه هفته گذشته برگزار شده بود. باد شدیدی شروع به وزیدن کرده و صدای هولناکی را در فضا پیچانده بود. شاخه بزرگ درختی که تعدادی از بچه‌ها زیر آن سرگرم بازی بودند شکست و روی ۲ نفر از دانش‌آموزان و یکی از معلمان فرود آمد.

همه چیز در چشم بر هم زدنی رخ داد و بچه‌ها و معلم‌شان حتی فرصت پیدا نکردند که خود را نجات دهند. هر سه نفر آن‌ها در این حادثه مصدوم شدند، اما حال عماد ۹ ساله به دلیل اینکه شاخه درخت به سرش اصابت کرده بود، وخیم‌تر بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *