اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی

به تازگی، پس از مرگ آیت الله عباسعلی سلیمانی ، اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی زیادی به وجود آورد.

آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق که به تازگی فوت کرد، تصویری از پیکر عباسعلی سلیمانی به انتشار رسید که به عنوان عکس پس از مرگ آیت الله عباس علی سلیمانی سروصدای زیادی برپا کرد.

ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان روز چهارشنبه درگذشت و تصویر پیکر بی جان عباسعلی سلیمانی به انتشار رسید و حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی

اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی
اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی, عکس پس از مرگ آیت الله عباس علی سلیمانی

عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (۳ خرداد ۱۳۲۶ – ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) نماینده دوره چهارم و پنجم در مجلس خبرگان رهبری از استان سیستان و بلوچستان بود. او سابقه نمایندگی ولی فقیه سیستان و بلوچستان و کاشان را نیز داشت. او در سال ۱۴۰۲ کشته شد.

بیشتر بخوانید:

اعترافات قاتل آیت الله سلیمانی

عباسعلی سلیمانی در ۳ خرداد ۱۳۲۶ در روستای امیرکلا شهرستان سوادکوه استان مازندران به‌دنیا آمد. در سن ۵ سالگی به مکتب‌خانه رفت و در ۱۲ سالگی وارد حوزه علمیه قم شد بعد از مدتی به حوزه علمیه کوهستان رفت و برای تکمیل دروس علمیه به مشهد رفت، سپس در سال ۱۳۴۷ برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم بازگشت.

تصویری از پیکر عباسعلی سلیمانی

در ادامه می‌توانید تصویر پیکر بی جان عباسعلی سلیمانی را ببینید:

اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی
اولین تصویر از پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی, تصویری از پیکر عباسعلی سلیمانی

 

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی که عباسعلی سلیمانی در کنار میز مدیر بانک ملی بابلسر نشسته بود، هدف گلوله نگهبان بانک قرار گرفت و کشته شد. فیلم دوربین مداربسته منتشر شده از لحظه قتل، نشان می‌دهد که ضارب از پشت نزدیک شده و او را هدف قرار می‌دهد.

روزنامه همشهری با انتشار اعترافات ضارب از قول او نوشته که این فرد با معاون بانک اختلاف داشت و همان روز هم با معاون مشاجره داشته و می‌دانسته برادر معاون بانک یک روحانی است. به همین دلیل وقتی این روحانی وارد بانک می‌شود، او تصور می‌کند که برادر معاون بانک است و او را می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *