شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان [+عکس]

به تازگی، حواشی و بازتاب‌های زیادی بر اثر خبر و عکس جدید شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان منتشر شده که فضای مجازی را ترکانده است.

به تازگی، تصویری جدید از کاریکاتور سردار رادان در روزنامه همشهری در فضای مجازی، تحت عنوان شوخی همشهری با سردار رادان منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

شوخی روزنامه همشهری با رادان روز گذشته توانست بازتاب‌های فراوانی را حتی در فضای رسانه نیز کسب کند و به یکی از اتفاقات جالب هفته‌ای که گذشت لقب بگیرد.

شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان

شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان
شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان, کاریکاتور سردار رادان در روزنامه همشهری

روزنامه همشهری در اقدامی بی‌سابقه در صفحه نخست خود یک «کاریکاتور» از سردار رادان منتشر کرد. سردار رادان این روزها به دلیل طرح فراجا برای مسئله حجاب، مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. اما هدف از این اقدام رسانه شهرداری تهران مشخص نیست.

شوخی همشهری با سردار رادان

در ادامه می‌توانید تصویری از شوخی روزنامه همشهری با رادان را ببینید:

شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان
شوخی عجیب روزنامه همشهری به سردار رادان, شوخی همشهری با سردار رادان

احمدرضا رادان متولد ۱۳۴۲ اصفهان نظامی ایرانی است، که از ۱۴۰۱ به‌عنوان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. او از ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱ ریاست مرکز مطالعات راهبردی فراجا را بر عهده داشت. او پیش‌تر در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده نیروی انتظامی بود.

رادان فعالیت نظامی را از سال ۱۳۵۹ به صورت نیروی داوطلب در بسیج آغاز کرد، سپس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتقل شد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *