پشت پرده ماجرای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم [+فیلم]

پس از اینکه تأیید شد چارلز سوم تاجگذاری خواهد کرد، خبری مبنی بر جزئیات تکمیلی مراسم تاجگذاری چارلز سوم به انتشار رسید که حواشی زیادی را داشت.

به تازگی، پس از آغاز ماه می، جزئیات تاجگذاری چارلز سوم در فضای مجازی منتشر شد. مراسم تاجگذاری کردن چارلز سوم صبح امروز به وقت ساعت انگلستانی برگزار می‌شود که در ادامه به تاجگذاری و مراسم چارلز سوم خواهیم پرداخت.

جزئیات تکمیلی مراسم تاجگذاری چارلز سوم

مراسم تاجگذاری کردن چارلز سوم
مراسم تاجگذاری کردن چارلز سوم, تاجگذاری و مراسم چارلز سوم

تاج‌گذاری چارلز سوم و همسرش کامیلا به عنوان پادشاه و ملکه بریتانیا و سایر قلمروهای مشترک‌المنافع قرار است در روز شنبه، ۶ مه ۲۰۲۳ که امروز است در کلیسای وست‌مینستر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز نشست دوحه برای افغانستان

این رخداد به معنای نقطه اوج نمادین جلوس او است. چارلز سوم در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲، پس از مرگ مادرش، الیزابت دوم به سلطنت رسید. تاج‌گذاری یک مناسبت دولتی خواهد بود که توسط دولت بریتانیا تأمین مالی می‌شود. انتظار می‌رود که کوتاه‌تر، نسبت به سایر ادیان و جوامع دربرگیرنده‌تر و نسبت به تاج‌گذاری‌های پیشین کم‌هزینه‌تر باشد.

جزئیات تاجگذاری چارلز سوم

جزئیات تکمیلی مراسم تاجگذاری چارلز سوم
جزئیات تکمیلی مراسم تاجگذاری چارلز سوم, تاجگذاری و مراسم چارلز سوم

پس از مراسم، چارلز و کامیلا در بالکن کاخ باکینگهام ظاهر خواهند شد، احتمالاً تنها با بخش اصلی خانواده سلطنتی: پسرشان ویلیام، شاهزاده ولز، عروسشان کاترین، شاهدخت ولز و فرزندان آن‌ها شاهزاده جرج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لویی.

خوش‌آمد گویی چارلز سوم در مراسم تاجگذاری به رهبران مذاهب
خوش‌آمد گویی چارلز سوم در مراسم تاجگذاری به رهبران مذاهب

فیلم خوش‌آمد گویی شاه چارلز سوم در مراسم تاجگذاری به رهبران مذاهب پرطرفدار در بریتانیا را ببینید:

ببینید رژه گارد سلطنتی بریتانیا در مراسم تاجگذاری چارلز سوم در لندن

ببینید بهم زدن مراسم تاج گذاری پادشاه جدید بریتانیا توسط یک اسب سرکش!

یک روز پس از مراسم تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا و همسرش کامیلا، جشن‌های خیابانی در این کشور ادامه دارد ؛ از جمله کنسرت بزرگی در کاخ وینزور در جنوب غرب لندن.  کیتی پری، لیونل ریچی و گروه تیک دت از جمله ستارگانی هستند که در این کنسرت روی صحنه خواهند رفت.

نیکول شرزینگر، اولی مورس، پالوما فیث و آندریا بوچلی نیز در این مراسم در کاخ ویندزور اجرا خواهند کرد. این برنامه با حضور ۲۰ هزار نفر از مردم برگزار می‌شود و از ساعت ۸ شب به وقت محلی آغاز خواهد شد. گزارش این مراسم را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *