واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه [+جزئیات]

پس از اینکه خبر هک شدن سایت وزارت امور خارجه به تأیید نهایی رسید و سروصدا ایجاد کر، واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه را به همراه داشت.

پس از اینکه برخی از رسانه‌های ایرانی خارج از کشور خبر از هک سایت امور خارجه دادند و ماجرای هک شدن وبسایت امور خارجه را مظرح کردند، چندی پیش، رسانه‌های داخلی، از صحبت های کنعانی به هک سایت امور خارجه خبر دادند.

واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه

واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه
صحبت های کنعانی به هک سایت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادعاهای رسانه‌ای مطرح‌شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

رضا پهلوی خواستار بمباران ایران شد

ناصر کنعانی روز یکشنبه با بیان اینکه تمامی سامانه‌های خدمت‌رسان وزارت امور خارجه فعال بوده و در حال بهره برداری است، او افزود:

تنها، سایت اطلاع رسانی وزارت امور خارجه مورد حمله هکری قرار گرفته که بلافاصله اقدامات لازم انجام شده و هم اکنون در دسترس عموم است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد:

اطلاعات منتشر شده به نام وزارت امور خارجه در فضای مجازی جعلی و غیر قابل استناد بوده و ارتباطی با اتفاق امروز نداشته و صرفا بزرگ‌نمایی رسانه‌ای است.

هک سایت امور خارجه

واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه
ماجرای هک شدن وبسایت امور خارجه

یک گروه هکری که وابسته به سازمان مجاهدین خلق است مدعی است که پس از هک کردن سایت این وزارت‌خانه عکس‌های مریم و مسعود رجوی را روی سایت منتشر کرده است.

با این حال در حال حاضر سایت وزارت خارجه ایران از دسترس خارج است و پیام به‌روزرسانی سامانه روی آن مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *