جزئیات و حواشی جنجالی سفر رئیسی به سوریه !

پس از اینکه سید ابراهیم رئیسی به سوریه سفر کرد و نشستی را برگزار کرد، جنجال آفرید که در ادامه به حواشی جنجالی سفر رئیسی به سوریه خواهیم پرداخت.

پس از اینکه جزئیات دلیل سفر سوریه رئیسی منتشر شد و حواشی زیادی را آفرید و اخباری را مبنی بر اینکه جنجال های سفر رئیس جمهور به سوریه چه ضرر سودی داشته است، توسط برخی از رسانه‌های ایرانی و خارجی منتشر شد، در ادامه این نوشتار، دلایل سفر سوریه رئیس جمهور را خواهیم گفت.

حواشی جنجالی سفر رئیسی به سوریه

حواشی جنجالی سفر رئیسی به سوریه
حواشی جنجالی سفر رئیسی به سوریه, جنجال های سفر رئیس جمهور به سوریه

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه امروز مردم سوریه و منطقه باور دارند که ایران ستونی مستحکم است که می‌توانند به آن اتکا و اعتماد کنند، گفت:

در نشست با گروه‌های مختلف مقاومت، شاهد بودیم که این گروه‌ها با وجود سلایق مختلف، اما در این سخن اتفاق نظر داشتند که می‌توان به ایران اعتماد و اتکا کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی درباره سفر رئیسی به سوریه

دیدار و گفتگو با جمعی از اندیشمندان و تعدادی از فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی، دیدار با علمای بلاد شام، شرکت در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و سوریه، دیدار با ایرانیان مقیم، زیارت حرمین حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و دیدار و گفتگو با زائران و نیز بازدید از مسجد اموی برنامه‌های دیگر سفر دکتر رئیسی به سوریه بودند.

جزئیات دلیل سفر سوریه رئیسی

در ادامه می‌توانید دلایل سفر سوریه رئیس جمهور را ببینید:

رئیسی در ادامه گفت:

موضوع همکاری در زمینه تولید و توزیع انرژی، تسهیل همکاری‌های اقتصادی و تجاری با تاسیس بانک و بیمه مشترک و به صفر رساندن تعرفه‌های تجاری میان دو کشور، تقویت و گسترش ترانزیت میان ایران، عراق و سوریه، تلاش طرف سوری و مساعدت ایران برای احیای ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و انرژی سوریه پس از جنگ و تسهیل سفرهای زیارتی میان دو کشور از جمله محورهای 15 سند همکاری بود که میان دو کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *