سخنان جنجالی جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما

مصاحبه آقای جبلی رئیس سازمان صدا و سیما سوژه جدید رسانه ها شد. سخنان جنجالی جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما را در ادامه ببینید.

رئیس سازمان صدا و سیما اشاره کرده است که هر زمان که رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌های مشهور می‌گیرد، این امر فرصت و ظرفیت دیده شدن را برای افرادی فراهم می‌کند که هنجارها و ضوابط جامعه را رعایت می‌کنند. این نشان می‌دهد که سازمان صدا و سیما تمایل دارد که از فردی استفاده کند که متعهد به احترام قوانین و مقررات جامعه است.

سخنان جنجالی جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، درباره حضور سلبریتی‌ها در صدا و سیما صحبت کرد. او نگرانی خود را درباره عملکرد برخی از این چهره‌ها در طی اغتشاشاتی که سال گذشته رخ داد، بیان کرد. او معتقد است که برخی از سلبریتی‌ها از شهرت و محبوبیت خود به نحوی استفاده نادرست کرده‌اند و قوانین و ضوابط جامعه را نادیده گرفته‌اند. این اقدامات باعث شده است که در جریان فتنه قرار بگیرند و رفتارهای نامناسبی انجام دهند.

سخنان جنجالی جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما
سخنان پیمان جبلی در مورد حضور سلبریتی ها

سخنان جنجالی جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما را در ادامه ببینید…

پیمان جبلی اعلام کرده است که بعضی از افراد در حال تلاش برای اصلاح رفتار و مواضع خود هستند. او تأکید کرده است که سازمان صدا و سیما قصد دارد با استفاده از شخصیت‌ها و چهره‌هایی که محبوبیت خوبی دارند، برنامه‌ها را ادامه داده و افرادی که رفتارهای نامناسب داشته‌اند را تحت تأثیر قرار ندهد. تصمیمات نهایی درباره حضور هر چهره‌ای در برنامه‌ها به مرکز تحقیقات صدا و سیما وابسته است و هر گونه ادعا در این زمینه خارج از این مرکز معتبر نیست.

سخنان پیمان جبلی در مورد حضور سلبریتی ها در صدا و سیما

رئیس سازمان صداو سیما خاطرنشان کرد:

ما در یک سال اخیر در برنامه هایی که در مناسبت های مختلف داشتیم مانند شب یلدا، شب تحویل سال نو، ایام ماه رمضان و ایام ماه محرم و سایر عرصه ها اثبات کردیم که نیاز به چهره های هنجارشکن و عنود و لجباز نداریم و عملا برنامه های خود را با چهره هایی که از محبوبیت خوبی برخوردار شدند ادامه دادیم. این سیاست مقطعی ما نیست بلکه این یکی از سرفصل های ثابت سند تحول صدا و سیما بوده که ما به آن پایبند بوده و به همین شکل نیز ادامه خواهیم داد.

جبلی افزود:

هر زمان که رسانه ملی تصمیم بگیرد که از چهره ها استفاده کند، حتما این دسته بندی را رعایت خواهد کرد و حتما توجه خواهد داشت که امکان، فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار دهد که عناد، لجبازی و اصرار بر حرکت خلاف قواعد، ضوابط و هنجارهای جامعه را نداشته باشند. ما به چنین افرادی میدان و عرصه نخواهیم داد. شکی در این موضوع نیست.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا شما تایید می کنید که آقای گلزار قرار است در صدا و سیما برنامه داشته باشد؟ بیان کرد:

اجازه دهید از کسی اسم نیاوریم. در برنامه های مختلف و برنامه های نمایشی بازیگران مختلف حضور دارند و این که از یک چهره اسم ببریم درست نیست. بنده کلیت رویکرد و سیاست صدا و سیما را گفتم، تصمیمات ما لحظه ای، مقطعی و آنی نیست.

جبلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه زمانی می گویند برنامه ای پنج درصد بیننده دارد چرا باید ادامه پیدا کند؟ بیان کرد:

مرجع رسمی اعلام نتایج نظرسنجی ها و مخاطب سنجی ها مرکز تحقیقات صدا و سیما است. هر کسی در هر جایگاهی غیر از مرکز تحقیقات صدا و سیما ادعایی کند از نظر ما مردود است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *