محسن برمهانی معاون سیما شد ؛ چرا جبلی معاون سیما را تغییر داد ؟!

محسن برمهانی که پیش از این مدیرکل تامین برنامه های خارجی و رسانه بین الملل سیما بود، از سوی رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان معاون سیما معرفی شد.

19 اردیبهشت ماه با حکم پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی به عنوان معاون سیما منصوب شد. در ادامه با خبر محسن برمهانی معاون سیما همراه فیگار بمانید.

محسن برمهانی

محسن برمهانی صدا و سیما

محسن برمهانی
محسن برمهانی صدا و سیما, محسن برمهانی کیست

محسن برمهانی کیست ؟

محسن برمهانی مدیرکل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین الملل سیما طی حکمی از سوی پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان معاون جدید ساختمان 13 طبقه سیما منصوب شد. پیش از این حمیدرضا شاه آبادی 16 مهرماه سال 1399 این مسئولیت را برعهده گرفته بود.

همان طور که بر اساس رویه‌ی پیشین پیمان جبلی قابل پیش‌بینی بود، رییس صداوسیما بار دیگر از حضور یک فرد جوان، به عنوان معاون در کنار خود بهره گرفته است.

بخش مهمی از کارنامه این مدیر جوان تلویزیونی، در زمینه تولید فیلم مستند و پخش محصولات سینمایی در خارج از کشور است. برمهانی موسس شرکت پخش آیات مدیا نزدیک به سازمان هنری-رسانه‌ای اوج بوده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محسن برمهانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *