سارا لاریجانی کیست ؟ بیوگرافی و هرآنچه درباره دختر علی لاریجانی باید بدانید!

سارا لاریجانی کیست ؟ بیوگرافی سارا لاریجانی دختر علی لاریجانی را در ادامه بخوانید. سارا لاریجانی یکی از شخصیت‌های عمومی و فعالان اجتماعی ایران است.

علی لاریجانی، سیاستمدار و فعال سیاسی ایرانی، در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۴۳ (۱۵ سپتامبر ۱۹۶۴) در شهر نور، استان مازندران، ایران متولد شد. او از خانواده‌ای مذهبی و سیاسی بوده و پدرش عبدالله لاریجانی، آیت‌الله و عالم برجسته‌ای در ایران بوده است.

لاریجانی به عنوان عضوی از مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان، نقش مهمی در سیاست‌های کشور ایفا کرده است. وی در طول سالیان متمادی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی ایران از استان قم عمل کرده و در برخی دوره‌ها به عنوان رئیس مجلس نیز انتخاب شده است. بیوگرافی دختر علی لاریجانی را در ادامه بخوانید.

سارا لاریجانی کیست ؟ بیوگرافی سارا لاریجانی دختر علی لاریجانی

سارا لاریجانی یکی از شخصیت‌های عمومی و فعالان اجتماعی ایران است. او در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ (17 مه 1983) به دنیا آمد. سارا لاریجانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

او به عنوان فعال اجتماعی و روزنامه‌نگار مشغول به فعالیت بوده است. لاریجانی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ به عنوان روزنامه‌نگار و خبرنگار در روزنامهٔ اعتماد ملی فعالیت کرده است. او در این دوره به تحلیل و گزارش موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پرداخته و توانسته است با مقالات و گزارش‌هایش توجه بسیاری را به خود جلب کند.

علاوه بر فعالیت در روزنامه‌نگاری، سارا لاریجانی در حوزهٔ فعالیت‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد. او به عنوان عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد ملی نخبگان و در برخی سازمان‌ها و انجمن‌های اجتماعی نقش داشته است. مهمترین ارتباط سارا لاریجانی با عائلهٔ لاریجانی، از جمله آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی، سیاستمداران برجسته ایرانی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *