بعد از فیلم تفریق بی رویا هم درگیر قاچاق شد! +[جزئیات]

قاچاق فیلم سینمایی بی رویا خبری بود که امروز پخش شد. در چند وقت اخیر اکثر فیلم های مهم ایرانی قبل از اکران به صورت قاچاق در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند.

در کمتر از یک هفته از قاچاق و انتشار فیلم سینمایی “تفریق” اثر مانی حقیقی، فیلم سینمایی “بی‌رویا” به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه‌کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی نیز قاچاق شد. در ادامه مطلب با خبر قاچاق فیلم بی رویا همراه ما بمانید.

قاچاق فیلم سینمایی بی رویا

فیلم سینمایی بی رویا قاچاق شد

به گزارش منابع خبری:

این اتفاق باعث کاهش شانس فروش یکی از فیلم‌هایی که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود، شد. ساعتی پس از این اتفاق، فیلم “ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز قاچاق شد و در تلگرام منتشر شد.

در تاریخ سینمای ایران، رکورد قاچاق سه فیلم در پنج روز به ثبت رسید. در چند ماه گذشته، فیلم‌های مختلفی مانند “برادران لیلا”، “جنگ جهانی سوم”، “تفریق” و غیره از کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای قاچاق شده بودند. در ادامه این روند، فیلم سینمایی “بی‌رویا” به کارگردانی آرین وزیردفتری که سال پیش در بخش “افق‌های جشنواره فیلم ونیز” نمایش داده شده بود، به لیست آثار قاچاق اضافه شد و در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

قاچاق فیلم سینمایی بی رویا
قاچاق فیلم سینمایی بی رویا

فیلم سینمایی بی رویا در تلگرام

در فیلم سینمایی “بی‌رویا”، نقش‌آفرینی توسط طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی انجام می‌شود. این فیلم، از جمله فیلم‌هایی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، روح‌الله سهرابی، آن را در کنار چند فیلم دیگر به عنوان “حساسیت برانگیز و یا متوقف مانده” عنوان کرده بود.

با این حال، پروانه نمایش آن صادر شد تا فیلم سال گذشته راهی جشنواره ونیز شود. در داستان فیلم “بی‌رویا”، قهرمان اصلی به نام رویا در حال مهاجرت است و با زنی جوانی که به نظر می‌رسد حافظه‌اش را از دست داده است و از این موضوع رنج می‌برد، برخورد می‌کند. رویا او را می‌پذیرد، اما بعداً زندگی او به فروپاشی می‌رود. وقتی بالاخره متوجه می‌شود که زن برای جایگزینی او آمده است، برای بازگشت خیلی دیر شده است.

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی نقش‌های اصلی را در این فیلم ایفا می‌کنند. “بی‌رویا” در بخش “افق‌های اکسترا جشنواره فیلم ونیز” نمایش داده شد. سعید سعدی از مخاطبان درخواست کرد تا نسخه قانونی فیلم را از پلتفرم‌های داخلی مشاهده کنند تا حقوق مادی و معنوی صاحبان این اثر رعایت شود. بعد از فیلم سینمایی “تفریق”، “بی‌رویا” دومین فیلم است که در یک هفته اخیر قاچاق شده و قبل از اکران عمومی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی بی رویا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *