آیا برانکو ایوانکوویچ جایگزین کیروش خواهد شد؟ [+جزئیات]

پس از حذف تیم ملی از جام جهانی ، فدراسیون فوتبال تصمیمات جدیدی خواهد گرفت و سوالاتی مبنی بر اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ جایگزین کیروش خواهد شد پیش آمده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در چند روز گذشته، خواهان جایگزینی برانکو ایوانکوویچ برای نیمکت تیم ملی شدند. حالا که تیم ملی ایران، با کارلوس کیروش در جام جهانی نتوانسته هیچ موفقیتی کسب کند، برانکو گزینه سرمربی گری تیم ملی ایران خواهد بود.

آیا برانکو ایوانکوویچ جایگزین کیروش خواهد شد

آیا برانکو ایوانکوویچ جایگزین کیروش خواهد شد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم ایران

بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوتِ با سابقه‌ی فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم ملی، در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی قطر انتقاد کرد و در رابطه با آینده‌ی تیم ملی و جایگزینی برانکو ایوانکوویچ برای نیمکت تیم ملی گفت:

کیروش تکراری شده است و حالا باید به فکر جایگزینی مانند آقای برانکو ایوانکوویچ که فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد، برای جام ملت‌های پیش رو باشیم.

آیا برانکو ایوانکوویچ جایگزین کیروش خواهد شد

او همچنین از مربیان با سابقه‌ی کشور، مانند نکونام، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی دعوت کرد که به عنوان دسیار نیز می‌توانند در نیمکت تیم ملی حضور داشته باشند. شاید تاکنون از سمت فدراسیون فوتبال تأییدی برای برانکو گزینه سرمربی گری تیم ملی ایران به صورت رسمی اعلام نشده باشد، اما بعید است که با دستمزد نجومی کیروش، این مربی ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *