حمله و اعتراض شدید به داور بعد از بازی اروگوئه و غنا [+جزئیات]

داوری بازی اروگوئه و غنا ؛ بازیکنان اروگوئه بعد از پایان بازی با غنا اعتراض شدیدی کردند با داور درگیر شدند. در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد. در ادامه با خبر حمله به داور بعد از بازی اروگوئه غنا همراه ما بمانید.

داوری بازی اروگوئه و غنا

به گزارش منابع خبری:

در شرایطی که در این روزهای جام جهانی تکنولوژی به بخش جدانشدنی فوتبال تبدیل شده و فیفا با کمک VAR برای کمرنگ شدن اشتباهات داوری تلاش می‌کند اما با این وجود هم صحنه‌های بحث برانگیز زیادی در قطر رخ می‌دهد.

یکی از این صحنه‌ها دیشب در ورزشگاه الجنوب و در بازی فوتبال اروگوئه و غنا رخ داد. در شرایطی که اروگوئه امید داشت با پیروزی برابر غنا و نباختن پرتغال به کره جنوبی به دور بعد صعود کند اما در دقایق پایانی بازی‌های گروه H همه چیز تغییر کرد. کره جنوبی موفق شد گل پیروزی بخش را به تور دروازه پرتغال بچسباند و بازی را پیروز شود تا برد دو گله اروگوئه مقابل غنا برای صعود کافی نباشد.

داور بازی اروگوئه و غنا

در این شرایط بود که یاران لوئیس سوارز برای زدن گل سوم به غنا در دقایق پایانی به آب و آتش زدند و یک گل در این بازی می‌توانست سرنوشت گروه را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *