فوری: بازیگر سریال تاج درگذشت! [+جزئیات و علت فوت]

درگذشت بازیگر سریال تاج ؛ «استفن گریف» ‌ بازیگر بریتانیایی مجموعه‌های «بیلک ۷»‌ و «تاج» در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

سریال تاج از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۱ میلادی پخش شد و «گریف» در این مجموعه در کنار «گرت توماس»، «پل دارو» و «مایکل کیتینگ» ظاهر شد. در ادامه مطلب با خبر درگذشت استفن گریف بازیگر همراه ما بمانید.

درگذشت بازیگر سریال تاج

  • بازیگر سریال تاج درگذشت

به گزارش منابع خبری:

این هنرپیشه کارنامه پرباری در حوزه تئاتر داشت و علاوه بر این در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری از جمله «پزشکان»، «خیابان کورنویشن»، «داستان‌های غیرمنتظره» و «ایست‌اندرز» نیز حضور داشته است. مدیر برنامه «گریف» درگذشت این هنرپیشه را روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای و ابراز همدردی با خانواده او اعلام کرد.

این هنرپیشه پس از حضور در چندین نمایش در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ میلادی به مجموعه‌های تلویزیونی روی آورد و در نقش فرمانده‌ای به نام «تراویس‌» را در سریال علمی تخیلی «بلیک ۷»‌ بازی کرد. این سریال از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۱ میلادی پخش شد و «گریف» در این مجموعه در کنار «گرت توماس»،‌ «پل دارو»‌ و «مایکل کیتینگ»‌ ظاهر شد. این هنرپیشه همچنین در فصل چهارم سریال «تاج»‌ که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد نیز حضور داشت.

استفن گریف بازیگر درگذشت

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *