اثبات ارسلان مطهری به ساپینتو در آستانه دربی

اخیرا حواشی در مورد اثبات ارسلان مطهری به ساپینتو در آستانه دربی در رسانه‌ها پخش شده که گویا کری خوانی زیادی را برای او کرده است.

به نقل از خبر ورزشی با نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال در دیدار دوستانه اخیر مقابل ملوان مشخص می‌شود یکی از بازیکنان این تیم با جدیت به دنبال فیکس شدن در دربی است. ثابت کردن عملکرد خوب ارسلان مطهری به ساپینتو باعث که او در دربی فیکس باشد.

اثبات ارسلان مطهری به ساپینتو

اثبات ارسلان مطهری به ساپینتو
اثبات ارسلان مطهری به ساپینتو

ارسلان مطهری که در طول روزهای شروع تمرینات دوباره استقلال جزو بهترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت در مصاف هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان زننده گل اول استقلال در دقیقه ۶ بود. بازی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و با همان تک گل از خطر شکست در این بازی دوستانه گریخت. اما مطهری در بازی دوم مقابل ملوان بندر انزلی باز هم موفق به گلزنی شد. او در اواخر نیمه دوم روی پاس امیرعلی صادقی پنجمین گل استقلال را به ثمر رساند تا با این گل به ساپینتو اعلام کند که من باید در دربی فیکس بازی کنم. ارسلان مطهری با اثبات درخشش خودش به ساپینتو توانست جایگاه خودش را در دربی پیدا کند.

ثابت کردن عملکرد خوب ارسلان مطهری به ساپینتو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *