خشم بازیکنان تیم ملی پرتغال از برکناری سانتوش [+جزئیات]

در شبی که سانتوش از تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد، خشم بازیکنان تیم ملی پرتغال از برکناری سانتوش برانگیخته شد تا حواشی زیادی به وجود بیاید.

به گزارش برخی از خبرگزاری‌های اسپانیایی و پرتغالی زبان، کریستیانو رونالدو رهبری متشکل از ۹ نفر از بازیکنان تیم ملی پرتغال را برعهده گرفته که پس از اخراج فرناندو سانتوش، سکوت کنند و این در صورتی است که ناراحتی بازیکنان پرتغال از اخراج سانتوش انجام شد و برخی استوری‌های ناراحت‌کننده‌ای گذاشتند.

واکنش بازیکنان پرتغال به اخراج شدن سانتوش

خشم بازیکنان تیم ملی پرتغال از برکناری سانتوش
ناراحتی بازیکنان پرتغال از اخراج سانتوش

سانتوش، پس از اینکه در روز پنجشنبه در مقابل تیم مراکش از تورنمنت جام جهانی کنار کشیده شد، سانتوش را از کار برکنار کرد و از آنجا بود که تنش‌های زیادی تحت رهبری کریستیانو رونالدو شکا گرفت.

واکنش بازیکنان پرتغال به اخراج شدن سانتوش برخی‌ها را غم‌انگیز کرد و باعث شد تا استوری‌های غمگین بگذارند. اما تیمی متشکل از 9 نفر از بازیکنان تیم ملی پرتغال، هیچ واکنشی نشان ندادند و برخی از رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند این تیم به رهبری کریستیانو رونالدو می‌باشد.

خشم بازیکنان تیم ملی پرتغال از برکناری سانتوش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *