مارتینز دروازه بان آرژانتین فرشته نجات تیمش شد!

بازی دیشب فرانسه و آرژانتین نه تنها مسی بلکه ناجی به نام مارتینز دروازه بان آرژانتین بود که او را فرشته نجات تیمش خطاب کرده اند و باعث برد جام جهانی قطر شد.

لیونل مسی و یارانش در حالی موفق به فتح جام جهانی 2022 قطر شدند که امیلیانو مارتینز گلر آرژانتین با واکنش‌هایی که در طول بازی و ضربات پنالتی داشت یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم بود. هوشمندی بالای مارتینز، در ضربات پنالتی که پیش از این نیز مقابل هلند آن را به نمایش گذاشته بود موجب شد تا او نسبت به همتای خود در تیم ملی فرانسه عملکرد بهتری در ضربات پنالتی داشته باشد.

خوشحالی عجیب بازیکنان آرژانتین در رختکن

مارتینز دروازه بان آرژانتین

مارتینز دروازه بان آرژانتین
مارتینز دروازه بان آرژانتین

امیلیانو مارتینز و سیو استثناییش او اوج کارش در موقعیت تک به تک با مهاجم تیم ملی فرانسه بود که با پای چپ خود اجازه نداد فرانسه با کامبک شگفت‌انگیز در فینال، جام را ببرد و امیدهای قهرمانی آرژانتین را زنده نگه داشت. مارتینز که مهارت عجیبی در مهار ضربه‌های پنالتی دارد و این را پیش از این در بازی‌های آرژانتین به نمایش گذاشته بود در ضربات پنالتی موفق شد با مهار 2 ضربه از پنالتی‌هایی که بازیکنان فرانسه به سوی دروازه او زدند تیمش را به قهرمانی جام جهانی برساند

امیلیانو مارتینز گلر آرژانتین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *