خوشحالی عجیب رونالدینیو از قهرمانی بارسلونا [+جزئیات]

به تازگی اخباری در مورد خوشحالی عجیب رونالدینیو از قهرمانی بارسلونا در رسانه های مجازی جهان پخش شده است که تصویری از شادی بازیکنان بارسلونا می‌ باشد.

پیروزی 1 بر 3 بارسلونا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه ملک فهد به معنای قهرمانی این تیم در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا بوده است. افت عجیب بارسلونا در چند سال اخیر باعث نگرانی بسیاری از هواداران و علاقمندان به این تیم شده بود؛ اما حضور ژاوی هرناندز شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر داد. حال به نظر می‌رسد که آن‌ها بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج این باشگاه هستند. این موضوع مورد توجه رونالدینیو قرار گرفته و او هم در پیامی که به مناسبت قهرمانی بارسلونا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش آگوئرو به قهرمانی بارسلونا

بازگشت جالب آگوئرو با حرکت مسی

خوشحالی عجیب رونالدینیو از قهرمانی بارسلونا

  • خوشحالی رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا
خوشحالی عجیب رونالدینیو از قهرمانی بارسلونا
خوشحالی عجیب رونالدینیو از قهرمانی بارسلونا

خوشحالی رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا با انتشار تصویری از بالا بردن جام توسط بازیکنان این تسم نشان داده شد که او گفت:

“به بارسلونا به خاطر این نتیجه زیبا تبریک می‌گویم!!! به تمامی مدیران این باشگاه و همچنین ژاوی، دوست خودم، هم تبریک می‌گویم. ما در مسیر درستی قرار داریم.”

این اولین قهرمانی بارسلونا در دو سال اخیر به حساب می‌آمد و به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی نه تنها برای هواداران باشگاه بارسلونا، بلکه برای مدیران این باشگاه نیز داشت است.

خوشحالی رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *