ثبت رکورد جدید لبران جیمز در مسابقات بسکتبال NBA

به تازگی ثبت رکورد جدید لبران جیمز در مسابقات بسکتبال NBA طرفداران را شکه کرد. گویا لبران جمیز در بازی دیشب 46 امتیاز را برای تیم خود کسب کرده است.

4 دیدار از بازی‌های صبح امروز لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با اختلاف کمتر از 3 امتیاز به پایان رسید. تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در چهل و هشتمین دیدار خود از فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA به مصاف کلیپرز، تیم دیگر شهر لس‌آنجلس رفت و با اختلاف 18 امتیاز شکست خورد. لبران جیمز، فوق ستاره کهنه‌کار لیکرز با کسب 46 امتیاز، ‌8 ریباند، 7 پاس گل، یک دفاع، 2 توپربایی و بدون ترن اوور و خطای شخصی، همه تلاش خود را برای نجات تیمش کرد اما سودی نداشت. پل جرج 27 امتیاز و 9 ریباند و کوای لنرد نیز 25 امتیاز و 9 ریباند دیگر برای کلیپرز داشتند.

ثبت رکورد جدید لبران جیمز در مسابقات بسکتبال NBA

  • رکورد شکنی لبران جیمز در لیکرز
ثبت رکورد جدید لبران جیمز در مسابقات بسکتبال NBA
رکورد شکنی لبران جیمز در لیکرز

لبران جیمز، نخستین بازیکن بالای 35 سال تاریخ لیگ است که در یک بازی، 9 پرتاب 3 امتیازی خود را وارد سبد می‌کند. لوکا دانچیچ نیز سرنوشتی شبیه لبران جیمز در تیم دالاس موریکس داشت. ستاره اسلوونیایی دالاس 41 امتیاز، 15 ریباند و 6 پاس گل به نام خودش ثبت کرد اما تیمش از واشینگتن ویزاردز شکست خورد. کایل کوزما 30 امتیاز برای ویزاردز کسب کرد.

دنور ناگتس با 25 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس گل نیکولا یوکیچ و با حداقل اختلاف ممکن بر نیواورلینز پلیکانز غلبه کرد. بوستون سلتیکس که امروز، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد، همچنان صدرنشین کنفرانس شرق است و دنور در جایگاه نخست کنفرانس غرب قرار دارد.

رکورد شکنی لبران جیمز در لیکرز

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *