فوری : مدافع بارسلونا در یک قدیمی پیوستن به اسپورتینگ قرار گرفت

به تازگی خبری درباره مدافع بارسلونا در یک قدیمی پیوستن به اسپورتینگ در رسانه‌ها پخش شد. گویا بارسا با فروش این مدافع پول خوبی را دریافت خواهد کرد.

اسپورتینگ با یک میلیون یورو به علاوه بندهای متغیر، بیرین را در اختیار خواهد گرفت و خبر رسمی این انتقال تا پایان امروز اعلام می‌شود. بیرین تنها تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد داشت و گفته می‌شود قراردادی دو سال و نیمه با باشگاه پرتغالی امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال پیشنهاد بارسا برای جذب امرابط

مدافع بارسلونا در یک قدیمی پیوستن به اسپورتینگ

  • پیوستن مدافع بارسا به اسپورتینگ
مدافع بارسلونا در یک قدیمی پیوستن به اسپورتینگ
پیوستن مدافع بارسا به اسپورتینگ

بارسلونا که در تابستان قبلی از آرسنال راهی بارسلونا شده بود، اکنون تنها یک نیم فصل در جمع آبی و اناری ها دوام آورده است و ژاوی و هواداران بارسا اصلا از عملکرد او راضی نبوده اند. به نظر می رسد که بارسلونا می خواهد هکتور بیرین را به صورت دائمی به اسپورتینگ پرتغال بفروشد و خبری از قرارداد قرضی نیست.

به گفته RAC1، باشگاه اسپورتینگ قرار است برای هکتور بیرین مبلغ 1 میلیون یورو را پرداخت کند که رقم بسیار کمی در دنیای فوتبال به حساب می آید. بارسا با جدایی رایگان بیرین مخالفت کرده است و اکنون باشگاه اسپورتینگ پیشنهادی 1 میلیون یورویی داده است.

پیوستن مدافع بارسا به اسپورتینگ

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *