کامنت جنجالی کنعانی زادگان زیر پست کیروش: تو خیانت کردی! [+عکس]

اخبار کارلوس کی روش ؛ پس از خداحافظی کی‌روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی کی‌روش منتشر کرده است.

مدافع ملی پوش ایران با انتشار یک کامنت واکنش تندی به خداحافظی کی روش نشان داد. در ادامه مطلب با خبر کامنت کنعانی زادگان برای کی‌روش همراه ما بمانید.

اخبار کارلوس کی روش

  • حسین کنعانی زادگان کارلوس کیروش

ظهر امروز بود که کارلوس کی روش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی در پایان این پست، با انتشار متنی که رنگ و بوی جدایی می داد، نوشت:

از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.

هر چند که کی روش در متنی که به اشتراک گذاشته صراحتا از جدایی خود خبر نداده اما مشخصا منظور او از جملات منتشر شده، پایان همکاری با فدراسیون فوتبال ایران است، بخصوص اینکه در هفته های گذشته نیز شایعات زیادی درباره حضور او روی نیمکت تیم ملی قطر به گوش می رسید. با این حال، پست اینستاگرامی کی روش با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است. حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که در رقابت های جام جهانی تنها 45 دقیقه و در نیمه دوم دیدار با انگلیس به میدان رفت، واکنش عجیبی به پست CQ داشت.

در ادامه میتوانید کامنت حسین کنعانی زادگان زیر پست کی روش را مشاهده کنید:

کنعانی زادگان و خلیل زاده از جمله بازیکنانی بودند که در جام جهانی بازی نکردند. زیر پست کی روش حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی کامنتی جنجالی منتشر کرد. او نوشت:

تو به ایران خیانت کردی، نه منو شجاع.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *