اظهارات عجیب ژوزه مورایس در مورد عملکردش

بازی اخیر ذوب آهن با درخشش و عملکرد خوب سپاهان و به سود آن به اتمام رسید. در ادامه به اظهارات عجیب ژوزه مورایس در مورد عملکردش خواهیم پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گفتن کلمه “براوو” از عملکرد شاگردانش در دربی اصفهان تمجید کرد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد فوق‌العاده مورایس زیر نظر رسانه های پرتغالی قرار گرفت

اظهارات عجیب ژوزه مورایس در مورد عملکردش

  • صحبت های مواریس در مورد عملکرد تیمش
اظهارات عجیب ژوزه مورایس در مورد عملکردش
صحبت های مواریس در مورد عملکرد تیمش

مورایس صحبت‌های خود را با تبریک به هواداران سپاهان آغاز کرد:

“می‌خواهم از هواداران سپاهان بابت حضور در استادیوم تشکر کنم. چون امروز روزی بود که خیلی ساده نبود تا هواداران را برای حضور در استادیوم برانگیخت، چرا که هوا سرد و بارانی بود. یک جورایی هم سه شنبه وسط هفته بود و شرایط مهیا نبود تا هواداران حضور داشته باشند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم.”

او سپس با اشاره به هواداران ذوب‌آهن ادامه داد:

“همچنین خیلی خوشحال بودم از حضور هواداران ذوب‌آهن که آنها را دیدم و امیدوارم آنها هم از یکسان سازی بلیت خوشحال شده باشند.”

بخش بعدی صحبت‌های مورایس تمجید از عملکرد شاگردانش بود:

“به بازیکنان خودم باید بگویم براوو. زیرا ما نیاز داریم که تیم باشیم تا بتوانیم برنده بازی باشیم. دربی بود و دربی اصلا بازی آسانی نیست که بتوانی به راحتی در آن برنده باشی. ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است؛ تیمی جنگنده؛ برد در این مسابقه برای ما بسیار مهم بود. ابتدا ما بازنده بازی بودیم ولی با هوش و زکاوت بازیکنان و جنگندگی بازیکنان توانستیم نتیجه را عوض کنیم. این یک نشانه سلامت برای تیم و گروه ماست و باید به تمام بازیکنانی که در این گروه هستند، تبریک بگویند، چون گروه خوبی هستند.”

صحبت های مواریس در مورد عملکرد تیمش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *