جزئیات نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های زیادی را به همراه داشته است.

اخیراً خبری مبنی بر نامه دادن به فدراسیون کشتی توسط علیرضا دبیر تحت عنوان ماجرای نامه علیرضا دبیر علیه یک رئیس در رسانه‌های مختلف ورزشی به انتشار رسید که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

نامه جنجالی علیرضا دبیر که بر علیه فدراسیون بود، جنجال‌های زیادی را آفرید و حواشی زیادی را برای او به همراه داشت.

نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی

نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی
نامه دادن به فدراسیون کشتی توسط علیرضا دبیر

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که در دوره گذشته کمیته ملی المپیک انتقادات زیادی به سازوکار تقسیم بودجه و اعضای هیأت اجرایی داشت بار دیگر نسبت به برخی اتفاقات واکنش نشان داد.

دبیر چند روز پیش در نامه‌ای خطاب به محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک تذکرات قبلی خود را بار دیگر در خصوص هیأت اجرایی تکرار کرد. در حالی که حدوداً دو ماه از مهلت قانونی ریاست دبیر در فدراسیون کشتی مانده است و وی برای دوره دوم ریاست نیز در انتخابات ثبت‌نام کرده است، نسبت به افزایش قابل توجه بودجه فدراسیون‌‎هایی که رؤسای آنها عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک هستند انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش علیرضا دبیر به جنجال اخیر

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مورد حرف و حدیث‌ها در خصوص حضور همزمانش در فدراسیون و آکادمی ملی المپیک و مکاتبه دبیر با خسروی وفا اظهار داشت:

در مورد این نامه‌ها چون ندیدم، توجهی هم نکردم. این موضوع را بیشتر در رسانه‌ها دیدم. با توجه به اینکه نامه خطاب به من نیست، نمی‌توانم اظهار نظر کنم. دبیر از دوستان من است و اگر به خودم نامه زده بود قطعاً با ادب پاسخ می‌دادم چون به خودم نزده موضع نگرفتم و این موضوع را به کمیته ملی المپیک می‌سپارم.

ماجرای نامه علیرضا دبیر علیه یک رئیس

نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی
نامه جنجالی علیرضا دبیر

علیرضا دبیر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ کشتی‌گیر پیشین، سیاستمدار و مدیر ورزشی اهل ایران است. او رئیس فدراسیون کشتی ایران است و پیش از آن از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ عضو دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر تهران بود.

او در دوره سوم شورای شهر تهران ریاست کمیته ورزش و در دوره چهارم نیز ریاست کمیسیون برنامه و بودجه این شورا را برعهده داشت. دبیر همچنین مدتی نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رئیس کمیته ورزشکاران این نهاد بوده است.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *