فوری: محمود محمودی نیا سرمربی مس کرمان شد! +[بیوگرافی و سوابق]

محمود محمودی نیا سرمربی مس کرمان ؛ پس از کش و قوس های فراوان، محمود محمودی نیا رسما به عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب شد.

باشگاه مس کرمان سرمربی جدیدش را از جمع کادر فنی فصل گذشته‌اش انتخاب کرد. محمود محمودی‌نیا رسما به‌عنوان سرمربی مس کرمان معرفی شد. در ادامه مطلب با خبر سرمربی مس کرمان محمود محمدی نیا همراه ما بمانید.

محمود محمودی نیا سرمربی مس کرمان

  • محمود محمودی نیا مس کرمان

به گزارش منابع خبری:

 کمیته ورزش شرکت صنایع مس ایران پس از کش و قوس‌های فراوان انتخاب محمود محمودی نیا توسط باشگاه مس کرمان برای سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را تایید کرد تا مربی فصل قبل نارنجی پوشان کرمانی رسما هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

محمودی‌نیا یکی از چهره‌های شناخته شده ورزشی استان کرمان است که سوابق مختلف مربیگری و مدیریتی در سال‌های اخیر در کارنامه او به چشم می‌خورد. محمود محمودی‌نیا که تجربه مدیرعاملی بلندمدت در باشگاه مس کرمان را دارد و فصل گذشته نیز به‌عنوان دستیار در کنار فرزاد حسین‌خانی در لیگ برتر فعالیت داشت، حالا با نظر باشگاه مس کرمان به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی پوشان انتخاب شد.

محمود محمودی نیا سرمربی مس کرمان

مس کرمان محمود محمودی نیا

محمودی نیا در زمان صعود مس کرمان به رقابت های لیگ برتر در رقابت های لیگ یک فصل 1400-1401 به عنوان مربی در عضویت کادر فنی تیم مس کرمان قرار داشت و در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فصل قبل نیز به عنوان مربی در تیم مس کرمان حضور داشت. او پیش از این به عنوان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت ها منصوب شده بود که همین موضوع سبب می شود آقای محمودی نیا با تسلط بر جزئیات امر از امروز رسما به عنوان سرمربیگری این فصل مس کرمان منصوب گردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *