بازی Scorn تا اواخر سال 2023 برای پلی استیشن عرضه می‌شود!

پلی استیشن scorn ؛ بازی ترسناک و جذاب Scorn که در سال های پیش برای xbox و pc عرضه شده بود، به زودی برای پلی استیشن 5 هم عرضه خواهد شد.

بازی ترسناک اول-شخص Scorn در اواخر سال ۲۰۲۳ به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد. بازی Scorn، یک عنوان ماجراجویی ترسناک اول شخص است که در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)، به صورت انحصاری، برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر‌های شخصی منتشر شد. در ادامه مطلب با خبر بازی scorn در پلی استیشن همراه ما بمانید.

پلی استیشن scorn

  • بازی scorn پلی استیشن 5

به گزارش منابع خبری:

بازی ترسناک اول شخص Scorn که در اواخر سال گذشته به صورت انحصاری برای «ایکس باکس» (Xbox) و PC عرضه شده بود، به‌زودی راهی کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) نیز می‌شود.

با اینکه هنوز تاریخ عرضه این بازی برای کنسول نسل ۹ سونی مشخص نیست، اما توسعه‌دهندگان در بلاگ پلی استیشن به انتشار این نسخه در زمانی نامعلوم از اواخر سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کنند. همان‌طور که استودیو Ebb Software اعلام کرد، بازی Scorn تا جای ممکن از بسیاری از ویژگی‌های کنسول PS5 از جمله قابلیت کنترلر «دوال‌سنس» (DualSense) استفاده خواهد کرد. این استودیو بیان می‌کند بازخوردهای لمسی «دوال‌سنس» به این بازی ترسناک کمک می‌کند تا طراحی جهان خیره‌کننده خود را بیشتر در معرض دید بازیکن نمایش قرار دهد.

پلی استیشن scorn

پلی استیشن 5 بازی scorn

تریگرهای تطبیقی کنترلر DualSense این امکان را فراهم می‌آورند تا وزن ابزارها و سلاح‌های مختلف بازی Scorn را احساس کنید. لایت بار دوال‌سنس نیز به‌عنوان نمایشگر میزان سلامت بازیکن‌ها عمل خواهد کرد. این بازی در اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته بود.

وب سایت VGC به این بازی امتیاز دو ستاره داده و در بررسی خود نوشته :« این بازی یکی از زیباترین دنیاهایی را دارد که در یک بازی خواهید دید (البته اگر زیبایی را در چیز‌های عجیب غریب ببینید). فقط مایه شرمساری است که دنیای بازی، محلی برای ماجراجویی‌هایی پر از پازل و سرگردانی‌های بی هدف است.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *