پشت پرده علت مرگ حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال [+جزئیات مرگ تلخ بازیکن ابادان]

مرگ ناباورانه و ناراحت‌کننده حسام نژاد یوسفی فوتبال آبادان را به سوگ نشاند. با پشت پرده علت مرگ حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال همراه فیگار بمانید.

حسام نژاد یوسفی در گذشت . او در دقیقه ۲۵ دیدار افتتاحیه مسابقات باشگاهی آبادان بین دو تیم کیانوش و پدیده به دلیل شدت گرمای هوا و ساعت نامناسب برگزاری مسابقه از هوش رفت و به دلیل نبود آمبولانس با تاخیر به مرکز درمانی رسید.

پشت پرده علت مرگ حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال

علت درگذشت حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال

حسام نژاد یوسفی فوتبالیست آبادانی درگذشت . با گذشت چند روز تلخ از کما رفتن او صبح روز جمعه متاسفانه این فوتبالیست جوان فوت کرد.

پشت پرده علت مرگ حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال

علت مرگ بازیکن فوتبال آبادان حسام نژاد یوسفی

این فوتبالیست ۱۶ ساله که در چند روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی بستری بود و در حالت کما قرار داشت، صبح امروز درگذشت تا فوتبال آبادان باز هم در پی از دست دادن یک فوتبالیست جوان دیگر در شوک فرو برود.

علت مرگ حسام نژاد یوسفی

جزئیات مرگ تلخ بازیکن ابادان :

حسام نژاد یوسفی، فوتبالیست آبادانی که چندی پیش در جریان بازی‌های لیگ آبادان به دلیل نبود امکان روشنایی در ورزشگاه برای برگزاری بازی‌ها در شب و آغاز این بازی‌ها در ساعات گرم روز، بنابه اظهارات پزشکان دچار کمبود اکسیژن شد و به کما رفت، حسام نژاد یوسفی در 20 مرداد ما 1402 در گذشت .

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده علت مرگ حسام نژاد یوسفی بازیکن فوتبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *