افزایش احتمال تولید فیلم آنچارتد ۲ ؛ Uncharted 2 ساخته خواهد شد؟

Uncharted 2 With Tom Holland به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای از سازنده دریافت می‌کند. با خبر افزایش احتمال تولید فیلم آنچارتد ۲ همراه فیگار باشید.

آیا فیلم Uncharted 2 ساخته خواهد شد ؟ چارلز روون، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Uncharted گفت که این اثر سینمایی هم توسط بسیاری از طرفدارهای قدیمی و هم توسط بسیاری از افرادی که اصلا بازی‌ها را نمی‌شناسند، تماشا شد. در نتیجه تیم سازنده قطعا اکنون به ساخت دنباله‌ی آن فکر می‌کند.

افزایش احتمال تولید فیلم آنچارتد ۲

 احتمال ساخت فیلم آنچارتد ۲

Uncharted 2 به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای را از یک تهیه‌کننده دریافت می‌کند که امیدها را برای دنباله‌ای برای فیلم اکشن ماجراجویی تام هالند/مارک والبرگ ۲۰۲۲ افزایش می‌دهد.

افزایش احتمال تولید فیلم آنچارتد ۲

فیلم آنچارتد ۲ ساخته خواهد شد ؟

کسانی که تشنه‌ی بازی‌های گنج‌یابی هلند و والبرگ هستند، در واقع خبرهای خوبی دریافت کرده‌اند، زیرا چارلز روون تهیه‌کننده، نشان می‌دهد که سونی علاقه‌ای به بررسی دنباله‌ی Uncharted دارد:

طرفداران این فیلم را بسیار دوست داشتند و همچنین افرادی که چیزی در مورد بازی نمی‌دانستند واقعاً فیلم را دوست داشتند. بنابراین ما قطعا به دنبال ساخت یکی دیگر از آن هستیم.

پایان Uncharted تا حدودی خوشبینانه شامل صحنه‌ای است که یک دنباله بالقوه را ایجاد می‌کند . پس از اوج اکشن بزرگ فیلم که در آن گنج مورد نظر ماژلان گم می‌شود، مشخص می‌شود که سام برادر ظاهراً مرده ناتان دریک در واقع زنده است و در جایی در زندان است.

بهترین فیلم های سینمایی اکشن جهان که قبل از مرگ باید ببینید + [2023]

 درباره فیلم Uncharted 2

سرنخ‌هایی که مستقیماً به آنچه که در Uncharted 2 خواهد گذشت و می‌توان درباره داستان فیلم آنچارتد ۲ اشاره کرد:

جستجو نیت برای یافتن برادرش سم، و شکار گنج که به مسابقه‌ای با رومن تبدیل می‌شود. گنجی که نیت و سالی (و رومن) به دنبال آن بودند، احتمالاً شهر گمشده افسانه‌های الدورادو خواهد بود، پس از طرح داستان بازی اصلی Uncharted ، که رومن شرور اصلی آن بود.

بهترین فیلم های ماجراجویانه تاریخ سینمای جهان + [2023]

باید دید که Uncharted 2 واقعاً در ماه‌های آینده مسیری را به سمت اکران فیلم‌ها ترسیم می‌کند یا خیر، اما بازی‌ها دارای داستان‌های ناشناخته زیادی هستند. ژانر اکشن ماجراجویی متأسفانه در حال حاضر پس از اجرای بی‌نظیر ایندیانا جونز و Dial of Destiny جذابیت چندانی ندارد. شاید Uncharted 2 بتواند یک فرنچایز جدید اکشن شکار گنج ایجاد کند و دریک هلند به نسخه نسل جدید ایندیانا جونز تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش احتمال تولید فیلم آنچارتد ۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *