پشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی ؛ فیلم سینمایی عاشقی در هانوی

پشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی خبرساز شد. رییس مجلس ویتنام طی دیدار با قربان محمدپور از حمایت برایپشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی خبر داد.

قربان محمدپور کارگردان سینمای ایران طی دیداری که با رئیس مجلس ویتنام داشت درباره موانعی که سد راه تولید فیلم «عاشقی در هانوی» شده است، صحبت کرد. در ادامه با جزئیات حضور یانگوم در فیلم ایرانی عاشقی در هانوی همراه فیگار بمانید.

پشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی

حضور یانگوم در فیلم عاشقی در هانوی

فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» پیش از این قرار بود قبل از شیوع ویروس کرونا، در کشور ویتنام تولید شود که به دلیل گسترش این بیماری به تعویق افتاد.

پشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی

بازی یانگوم در یک فیلم ایرانی

فیلم عاشقی در هانوی قبل از این قرار بود قبل از شیوع ویروس کرونا، در کشور ویتنام تولید شود که به دلیل گسترده شدن این بیماری به تعویق افتاد. این در حالی است که قربان محمدپور پیش از این با بازیگر کره‌ای لی یونگ (بازیگر نقش یانگوم) برای بازی در این فیلم به توافق رسیده بود.

یانگوم به ایران می آید ؟

وونگ دین هوئه نیز از تولید اولین فیلم سینمایی که محصول مشترک سینمای ایران و ویتنام خواهد بود و قرار است در سه کشور ایران، ویتنام و چین فیلمبرداری شود، از این رو ابراز خوشحالی کرده و از سفیر ویتنام در ایران و معاون وزیر فرهنگ این کشور که او را در این جلسه همراهی می‌کردند، خواست تا حمایت‌های لازم از این پروژه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *