اپلیکیشن جدید instagram threads جدی ترین رقیب تویتر شد! +[مشخصات]

اپلیکیشن جدید instagram threads ؛ یک اپلیکیشن جدید توسط تیم متا درست شده است که اصلی ترین رقیب تویتر است. اما اپلیکیشن اینستاگرام threads چیست ؟!

اینستاگرام تردز برنامه‌ای است که شرکت متا و مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر و ایلان ماسک معرفی کرده‌اند. اپلیکیشن Instagram Threads از 15 تیر برای دانلود در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر اینستاگرام تردز با رابط تحت وب فعال شده و می‌توانید آن را بررسی کنید. در ادامه مطلب با خبر instagram threads چیست همراه ما بمانید.

اپلیکیشن جدید instagram threads

  • چیست instagram threads

به گزارش منابع خبری:

کمپانی متا، شبکه‌ی اجتماعی تردز (Threads) را برای اندروید، آیفون و کاربران وب منتشر کرد. Thread پیام رسان اجتماعی است که می‌توانید با استفاده از آن متن، عکس و ویدیو را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، اولین ترد (Thread) خود را منتشر کرده و به کاربران برای ورود به این شبکه اجتماعی خوشامد گفته است. در کنار او، اکانت‌هایی نظیر نتفلیکس، اینستاگرام و «گری وی» هم اولین پست‌های خود را در این پلتفرم به اشتراک گذاشته‌اند.

اپلیکیشن جدید instagram threads

برنامه اینستاگرام تردز چیست ؟

تردز (Threads)، جدی‌ترین رقیب توییتر که توسط متا توسعه داده شده است، پس از ماه‌ها شایعه و افشاگری سرانجام در دسترس قرار گرفت. هم‌اکنون می‌توانید با دانلود نسخه‌ iOS و نسخه‌ی اندروید یا مراجعه به وب‌سایت Threads.net وارد شبکه‌ اجتماعی متن‌محور متا شوید (اگر صفحه‌ تردز را در اپ استور نمی‌بینید، این فروشگاه را ببندید و دوباره باز کنید).

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در مصاحبه‌ با ورج می‌گوید مشخصا توییتر رهبر حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی متنی است، اما متا بر اساس شرایط موجود به این نتیجه رسید که فرصت برای رقابت وجود دارد و تردز سرویسی مناسب برای افرادی است که مشغول استفاده از اینستاگرام هستند. یکپارچگی با پلتفرم‌های Fediverse به‌محض انتشار تردز در دسترس نخواهد بود، اما واضح است که اینستاگرام می‌خواهد به‌زودی این قابلیت را اضافه کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *