شایعه: کارت گرافیک AMD Radeon 7600 XT دارای 16 گیگ رم خواهد بود

به گفته منابع آگاه و معتبر، امکان دارد حافظه کارت گرافیک AMD Radeon 7600 XT ، دو برابر بیشتر از مدل‌های فعلی RX 7600 باشد.

به گزارش نشریه گیم‌رنت (Gamerant)، لیست اخیر SKU که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که آخرین کارت‌های گرافیک AMD ممکن است دارای 16 گیگابایت VRAM باشند. در این لیست، آمده که نسخه‌ای از کارت گرافیک Radeon RX 7600 XT که هنوز به صورت رسمی توسط AMD معرفی نشده، نسخه‌ای است که این ارتقا را دریافت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کارت گرافیک AMD Radeon 7600 XT دارای 16 گیگ رم خواهد بود

در اواخر دسامبر 2023، برخی از پرونده‌های SKU در رسانه‌های اجتماعی منتشر شدند که اطلاعاتی درباره کارت گرافیک های جدید AMD که احتمالاً در دست ساخت هستند را نشان می‌داد. در این پرونده‌ها، یک سازنده چینی به نام «Artek»، قرار بود روی Radeon RX 7600 XT و همچنین نسخه‌های غیر XT کارت‌های RX 7700 و RX 7800 کار کند.

ماه‌ها قبل، برخی از نسخه‌های 10 و 12 گیگابایتی Radeon RX 7600 XT ارائه شده‌اند. در حالی که مشخص نیست آیا AMD یا شرکای سازنده‌اش این کارت‌های گرافیکی را به بازار می‌آورند یا خیر، این واقعیت که این غول فناوری پردازنده‌های گرافیکی بالقوه بیشتری را فهرست کرده، چیزی است که سازندگان رایانه‌های شخصی امکان دارد در سال 2024 در نظر بگیرند.

کارت گرافیک AMD Radeon 7600 XT

اگرچه همه شایعات را نمی‌توان باور کرد؛ اما فهرست دیگری در اواخر دسامبر ممکن است به انتشار برسد که این موضوع را مشخص کند. در یک پست به کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC)، سازنده تجهیزات جانبی Gigabyte، لیست SKU را برای Radeon RX 7600 XT که شامل 16 گیگابایت VRAM است را ارائه کرد. این عدد، دو برابر مقداری است که در پردازنده گرافیکی RX 7600 یافت می‌شود و گیمرها بودجه‌شان را برای آن درنظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن کارت گرافیک‌های AMD Radeon 7600 XT با 16 گیگ رم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *