احتمال ساخت دنباله بازی Lies of P وجود دارد

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شد که خبر از ساخت دنباله بازی Lies of P با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) را می‌دهند.

شرکت‌های «نئووایز» (Neowiz) و «راند 8» (Round 8) در ماه شهریور امسال بازی اکشن و نقش‌آفرینی Lies of P را منتشر کردند که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. توسعه‌دهندگان با الهام از آثار سولزلایک از جمله بلادبورن، توانستند یک نسخه باکیفیت و جذاب از داستان «پینوکیو» را ارائه دهند و به‌همراه آن، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در بازی ارائه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت دنباله بازی Lies of P وجود دارد

اولین نسخه از بازی لایز آف پی با استفاده از آنریل انجین 4 توسعه داده شده بود و اکنون به‌نظر می‌رسد که ساخت قسمت دوم Lies of P با استفاده از آنریل انجین 5 انجام خواهد شد. این خبر براساس اطلاعات موجود در فهرست استخدامی شرکت «نئووایز» منتشر شده که اشاره کرده است توسعه‌ی بازی لایز آف پی 2 با استفاده از UE5 انجام می‌شود.

بازی Lies of P

آنریل انجین 5 به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهبود گرافیکی، روش‌های جدیدی برای خلاقیت در این استفاده کنند. این موتور گرافیکی قادر است بهینه‌سازی‌های گرافیکی بالاتر و عملکرد فنی بهتری را فراهم کند.

همچنین، امکانات جدیدی مانند نورپردازی پویا و توانایی توسعه مناطق و ساختارهای پیچیده که قبلاً در آنریل انجین 4 ممکن نبود، در نسخه 5 وجود دارد. علاوه بر لایز آف پی 2، بازی‌های دیگری مانند ریمیک Avowed، Stalker 2، Tekken 8، The Witcher، Hellblade 2 و The Witcher 4 نیز از آنریل انجین 5 برای توسعه استفاده می‌کنند. تأیید توسعه دنباله لایز آف پی به‌تازگی صورت گرفته است و انتظار می‌رود تا زمان عرضه‌ی آن، مدتی طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Lies of P چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *