اکران رایگان انیمیشن لوپتو در باغ کتاب تهران! [+عکس و جزئیات]

انیمیشن لوپتو باغ کتاب ؛ لوپتو به کارگردانی عباس عسکری در باغ کتاب تهران برای مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شود. در ادامه همراه ما بمانید.

انیمیشن لوپتو باغ کتاب

از روز چهارشنبه انیمیشن «لوپتو» پرفروش‌ترین انیمیشن ایرانی در سالن نمایش فیلم جشنواره هر شب از ساعت 20:30 به صورت رایگان میزبان نوجوانان و خانواده‌های آنها است.”

بیشتر بخوانید:

انیمیشن «ماجراهای نوید۲» با الگوگیری از حسن یزدانی منتشر شد [+تیزر]

انیمیشن لوپتو باغ کتاب

یکی از بخش‌های این جشنواره نمایش فیلم‌های مناسب گروه سنی نوجوان است که با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است.

انیمیشن لوپتو باغ کتاب
اکران رایگان انیمیشن لوپتو در باغ کتاب

اکران رایگان انیمیشن لوپتو در باغ کتاب

به گزارش منابع خبری:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره ایران آینده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه‌های متنوعی در چارچوب علایق نوجوانان اجرا می‌شود و گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی آن هستند.

“لوپتو” انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه و به کارگردانی عباس عسکری، داستانی است درباره پدر علی که در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد تا اینکه…

در ادامه میتوانید عکس انیمیشن لوپتو را تماشا کنید:

انیمیشن لوپتو باغ کتاب
اکران انیمیشن لوپتو

جشنواره «ایران آینده» از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ ویژه مدارس و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برای گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷تماس بگیرند.


اخبار بیشتر:

اکران انیمیشن لوپتو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *