اقتباس لایو اکشنی Teasing Master Takagi-san تایید شد!

به تازگی اقتباس لایو اکشنی Teasing Master Takagi-san تایید شد. در ادامه به جزئیات لایو اکشن Teasing Master Takagi-san می‌پردازیم.

فروشگاه زنجیره‌ای Animate نسخه ویژه جلد مانگای Teasing Master Takagi-san را با تصویری از یک نوار ژاکت پیچیده در این هفته فهرست می‌کند. تصویر نشان می‌دهد که این مانگا الهام‌بخش یک اقتباس لایو اکشن در قالب نامشخصی به کارگردانی Rikiya Imaizumi است. جلد نوزدهم در روز جمعه در یک نسخه استاندارد و یک نسخه ویژه که یک “تقویم دائمی آزاردهنده” را در خود جای داده است، ارسال می‌شود. تاریخ انتشار لایو اکشن Teasing Master Takagi-san هنوز مشخص نشده است.

اقتباس لایو اکشنی Teasing Master Takagi-san

تاریخ انتشار لایو اکشن Teasing Master Takagi-san

اولین انیمه تلویزیونی مبتنی بر مانگا در بلوک برنامه‌نویسی “Anime no Me” در ژانویه 2018 به نمایش درآمد و همچنین مانگا Ashita wa Doyōbi را به عنوان بخش‌هایی در نمایش اقتباس کرد. کرانچی رول انیمه را همانطور که در ژاپن پخش می‌شد پخش کرد و Funimation این سریال را با دوبله انگلیسی پخش کرد. دومین فصل انیمیشن تلویزیونی در جولای 2019 پخش شد. این فصل در دسامبر 2019 نیز در نتفلیکس پخش شد.

اقتباس لایو اکشنی Teasing Master Takagi-san
اقتباس لایو اکشن Teasing Master Takagi-san

تاریخ انتشار لایو اکشن Teasing Master Takagi-san

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *