تاریخ انتشار انیمه Bartender Glass of God فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Bartender Glass of God فاش شد. در ادامه این مطلب به جزئیات انیمه جدید Bartender Glass of God می‌پردازیم.

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی جدید اقتباسی مانگای Bartender روز دوشنبه فاش کرد که این انیمیشن با عنوان Bartender Glass of God در آوریل 2024 پخش خواهد شد. این وب سایت همچنین تصویری جدید و کارکنان اصلی انیمه را فاش کرد.

تاریخ انتشار انیمه Bartender Glass of God

تاریخ انتشار انیمه Bartender Glass of God
مانگای Bartender

Ryōichi Kuraya کارگردانی این انیمیشن را در استودیو Liber بر عهده دارد. Mariko Kunisawa بر فیلمنامه سریال نظارت دارد و Yōichi Ueda طراح شخصیت و کارگردان اصلی انیمیشن است. سانتوری در تولید نمایش همکاری می‌کند. Crunchyroll همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که این انیمیشن را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و کشورهای مستقل مشترک المنافع پخش خواهد کرد.

یک انیمه تلویزیونی 11 قسمتی قبلی بر اساس مانگا در اکتبر 2006 در ژاپن به نمایش درآمد. ماساکی واتانابه این مجموعه را در Palm Studio کارگردانی کرد. یاسوهیرو ایماگاوا فیلمنامه را نوشته و آهنگسازی سریال را بر عهده داشته است. هیروتاکا کینوشیتا شخصیت ها را طراحی کرده است. شیگمی ایکدا مدیر هنری بود. Kaoruko Ohtake آهنگسازی را انجام داده است. Shueisha شروع به پخش سریال مانگا اصلی در مجله Super Jump خود در سال 2004 کرد و مانگا بعداً به Grand Jump منتقل شد. بیست و یکمین و آخرین جلد کتاب گردآوری شده در فوریه 2012 ارسال شد.

انیمه جدید Bartender Glass of God

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *